GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Angrer litt på at vi ikke skal gifte oss neste år istedet...
21:37 8.05.2008
Gleder meg masse, men lillegull er bare 7 mnd når vi gifter oss og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med han på den store dagen. Har mest lyst til å la noen passe han, men for tiden tar han ikke flaske og må puppes i søvn... Ikke akkurat noe perfekt barnevakt-barn.
Skulle virkelig ønske jeg ikke hadde den bekymringen akkurat nå.. Ser for meg meg selv i brudekjole og med lillegutt på armen, da blir det ikke akkurat party.. Ingen vin til maten, og amming. Huff.
Anonym
Sv: Angrer litt på at vi ikke skal gifte oss neste år istedet...
21:48 8.05.2008
hvor gammel er han nå? min måtte også ammes for å sovne tidligere - men ikke nå lenger. Avklar tidlig hvem som skal passe han og la vedkommende øve seg noen ganger.
Anonym
22:03 8.05.2008
Han er 4 mnd..
Anonym
23:05 8.05.2008
da tror jeg det går fint, da min var 7mnd la han seg fint om kvelden uten amming. Det er kanskje ikke optimalt å gifte seg med et så lite barn - men det går nok bra dersom dere er forberedt.

Min erfaring er at de endrer seg masse mellom 4 og 7 mnd, bla fast føde gjør at de ikke er like avhengig av amming. Mulig du må ta deg noen frikvelder og la mannen legge barnet etterhvert slik at det blir vant til at det ikke alltid er mamma som legger. Prøv som sagt også å la vedkommende som skal passe barnet legge han.
Anonym
13:51 9.05.2008
Uff. Jeg også angrer... Skal gifte meg 3 mnd. etter termin. Så hvis jeg går litt over blir det jo enda mindre... Har hele tiden tenkt at det man vil, det får man til. Men begynner å få litt kalde føtter nå!

Men vi har allerde det meste bestilt, planlagt og klart, dessuten tror jeg ikke jeg får med meg sambo på å utsette. Så her blir det nok bryllup med en bitteliten baby. Og jeg skal være ærlig nok til å innrømme at min største bekymring er at jeg nok ikke har fått tilbake min normale kropp, og gruer meg til å prøve å se bra ut i en brudekjole... Mange jenter drømmer jo om denne prinsesse-for-en-dag-dagen, og jeg må innrømme at jeg er en av dem...
Anonym
14:03 9.05.2008
Er du den jeg tror du er??

Jeg også tipper at han vil være klar for barnevakt når han er 7 mndr. Hva med å ha han med i kirka og litt etterpå på fotografering. Så kan en barnevakt overta etter det. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt han med på festen. Så utrolig dumt hvis han sutrer/gråter mye den dagen, det vil legge en liten demper på festen for din del. Og han merker jo ikke at han ikke får være med;-)
Emmasmamma
15:31 9.05.2008
jeg har samme problem... :(
mini er da 9 mnd og han sover utrolig dårlig om natta... :( Vi skal ha han med helt til middagen (1800) samt i kirka!
Men vi har funne ut at om han ikke blir bedre om natta så skal vi ta han med oss om natta når vi reiser på hotellet.
Driter i hva andre mener at det er teit, men vi føler det er best! Hun som skal passe han bor rett atme der vi skal ha festen...
Jeg skal pumpe meg før jeg tar på brudekjolen også blir det vel aksnkje et par pumpinger før kvelden er omme.
Han spiser iallefall nå en del mm. Men det kan jo endre seg..
Anonym
21:55 9.05.2008
samme dlemma.. mini her fyller snart 7 mndr på bryllupsdagen
Sfinx'n
21:59 9.05.2008
Vår baby er litt over ett år når vi gifter oss, og nå skjønner jeg at det er perfekt. Vi skal gifte oss til neste år. I går hadde hun bare vært 3 mnd., så derfor tenkte vi at det var best til neste år.

Men dere som allerede har planlagt det, det går sikkert fint!!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------