GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
På besøk fra 2.trimester....
21:40 8.05.2008
Venter mitt 4. barn, og er i uke 21. Plutselig fått så mye kynnere. Ikke hatt det i de forrige svangerskapene. Gikk tur med en venninne i dag, og magen var nesten konstant hard. Skikkelig smertefult, og ilte ned mot hoftene. Gir seg når jeg slapper av og tar det med ro.
Er det vanlig at det er så vondt?
*Luremus*
Sv: På besøk fra 2.trimester....
09:57 9.05.2008
Hei;) jeg har hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet fra uke ca uke 20, er nå i uke 33. Det skal være ubehaglig å ha kynnere, men aldri smertefullt. Jeg var på svangerskapskurs på Onsdag og da sa jordmor at hvis kynnere blir smertefullt er det fint om du ringer føden for å komme på en sjekk. Masse lykke til;)
Theaisabella
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------