GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Diare kan sette i gang fødselen??
22:15 8.05.2008
Har så vondt i magen i dag!! Det "bråker" skikkelig der inne... SKIKKELIG romling, og så kjenner jeg det rase i tarmene :S

En venninne av meg sa at hun fødte i uke 37, og det var fordi hun hadde hatt en dag med diare, hadde jm fortalt henne i ettertid. Noen andre som har hørt om det?? Vil helst ikke føde nå da :S
*jente-i-vente ♥ *HØYGRAVID*
Sv: Diare kan sette i gang fødselen??
22:52 8.05.2008
jeg har hatt diare i flere dager uten at noe har startet her i alle fall!
Bjørnen Collargol*gravid*
01:43 9.05.2008
Måtte spørre venninna mi en gang til i kveld, og jm hadde sagt at hvis man var moden, så kunne diare sette i gang fødselen, pga at tarmbevegelsene kunne gjøre så livmora reagerte... Det var sånn jeg forsto det på venninna mi hvertfall...
*jente-i-vente ♥ *HØYGRAVID*
06:49 9.05.2008
Da er det sikkert noe helt annet ja. Jeg er nok ikke moden ennå :-)
Bjørnen Collargol*gravid*
08:41 9.05.2008
Trodde det var slik at i enkelte tilfeller tømmer kroppen seg selv før fødselen starter og at det er derfor man har diare før riene starter??? Slik føltes det til meg ihvertfall..Syntes det var en real ordning, slapp klyster..
snuppa77
09:56 9.05.2008
Har også hørt at kroppen tømmer seg selv før fødselen.
Men har hørt om ei som hadde omgangssyken med diare og oppkast som fødte prematurt i uke 33. Hun hadde vært dårlig i over 1 døgn, men det blir jo noe annet...
Puselure
10:24 9.05.2008
Er vel slik at kroppen renser litt opp inni der før eventuelt fødselen setter igang :)
Men nå går det omgangssyken og diare da, så jeg hadde trodd på viruset istedet for fødsel nå :/ hehe
PuseTøsa
21:14 9.05.2008
hmmm... har hadd litt løs mage i det siste ja...kjenner litt murring må jeg å innrømme...

kansje noe skjer snart da.... er i 38. uke.....
lucy
21:23 9.05.2008
Det var akkuratt slik fødselen min startet sist gang. Måtte plutselig på do, måtte et par ganger før jeg kjente at riene kom ( var da moden og til termin). Tror det er kroppen sin måte å renske systemet før fødsel.
nove
23:13 9.05.2008
Min fødsel starta også sånn :)
Diare OG oppkast! løp fram og tilbake på do!
Mamma&Emma<3
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------