GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
noen hær som har prøvd bæresjal??
22:47 8.05.2008
har lest om og forhørt meg rundt om det,har ingen erfaring og lurer på hva du har prøvd,har tenkt litt på MOBY WRAP sjal...
pernille med nr 5
Sv: noen hær som har prøvd bæresjal??
22:57 8.05.2008
Til liten baby er nok elastisk sjal best, eller lommeslynge. Til større barn er det bedre med vevd sjal. Er ikke så stor forskjell på knyttemetoder på elastisk og vevd. Uansett, ikke fall for BabyBjørn :)
mata_hari
23:03 8.05.2008
det er på grunn av baby bjørn vi vil prøve sjal...det sier vel sitt om hvor godt likt den er...nå skal vi ha nr 5 og vil prøve noe vi blir forhåpentligvis til å like...;-)
pernille med nr 5
23:04 8.05.2008
Sjal er akk. som å komme i himmelen etter BB ;) Anbefales.
mata_hari
11:45 9.05.2008
Jeg har ikke prøvd noe som helst, men har bestilt en brun Moby Wrap som jeg GLEDER MEG til at skal komme!!!
Jeg har lest masse positivt om slike elastiske sjal, og sjekk denne linken:

Noe så søtt har jeg aldri sett før! Det ser jo så koselig ut!

http://www.youtube.com/watch?v=qYdI7HH9PW0

Da samboeren min så linken, gikk han rett på nett og kjøpte en Moby Wrap... :-D
Epona €22 juli blir det baby€
12:42 9.05.2008
Åååå, sånn skal vi også ha! Var en fin film det der..
♥Tuniversa♥
12:55 9.05.2008
var å leste på tettinntil, tror det blir en moby d!!! det er det samme som en wrap,men med en kontrast farge på midten!!!
pernille med nr 5
13:49 9.05.2008
Ja, de ser så utrolig koselige ut! Jeg gleder meg veldig til å få brukt vår, og så lenge ryggen holder vil jeg nok bruke wrapen framfor vogna.
Synes også det er herlig at mannen får mulighet til å knytte så nære bånd til barnet; altså å ha det inntil seg utenom kose/mate/stelle-tider.
Vi har jo hatt barnet tett inntil oss i 9 mnd, så her i gården var det far som valgte farge, og far som skal få bære mest.
Epona €22 juli blir det baby€
21:10 9.05.2008
Moby D har vevd panel i midten, ikke bare en fargekontrast;)
Novemberbolle
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------