GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Navnedebatten

Velkommen til navnedebatten!
Min dotter heter Erivan
23:06 8.05.2008
Tog ett bra tag för jeg begynte o like det men nu synes jeg det er helt supert. Var hennes pappa som syntes det navnet. og da jeg ikke hadde nått jentenavn på E så fick det bli det. Trodde ju att det skulle bli en gutt da jeg hade barnet i magen, som skulle hete Eddie. Men nei. Erivan dessutom betyr rent vann... det trenger ju verlden... Så ja till flere Erivan. Finnes tre andra fröknar i norge som heter det og da jeg er svensk kolla jeg svenska sider med og der finns det 6 :)

Gladhjenta
Sv: Min dotter heter Erivan
23:34 8.05.2008
Erivan er et flaskevannmerke i Spania. Har aldri hørt det navnet før, men sikkert fint når man blir vant til det :-)
Emelie 18
17:49 9.05.2008
Hvordan uttales det? Som Errivann - rett frem, som Eriiivaaan, med lang i og a eller som Eriiiivan, med lang i? Uansett, minner litt om Evian, som jo er et flaskevann .-)
Vannmann31
00:22 11.05.2008
Jo rätt fram utalas det. Men det har ju en förklaring av att det finns flaskevann som heter det i spania. Det betyr ju rent vann.. För det finns väll ingen som vill drikka mökkete vann??
Inte jag i vart fall. Jo det tar en tid för man venjer sig. Men det passar godt jenta mi :)
Gladhjenta
10:48 12.05.2008
Fint, syns jeg. Det skal uttales rett ut, betyr det at trykket ligger på E?
Eerivan? Eller på I? Er-Ivan?
Tjillevippen
10:50 12.05.2008
Unnskyld, jeg er litt treg. Leste ikke ordentlig innleggene over. Nå skjönner jeg hvordan navnet uttales. Hurra!
Tjillevippen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------