GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Brudekjole igjen..
23:43 8.05.2008
Hei.
Jeg har falt for en kjole på nettet. Vidre har jeg ringt til forhandler for å høre om den er å få tak i. I en hel uke har de sagt at svaret kommer på mail i kveld- men nop.
Jeg ringer igjen, etterlyser svar, men ingenting skjer.
Jeg har valgt ut en av de dyreste kjolene de har i utvalget, liksvel er servicen så dårlig.

Hva hadde dere gjort? Droppet hele kjolen ( finnes ingen andre steder)?

Det er jo sååå vanskelig å bestemme seg for kjole, nå som jeg først har gjort det virker forhandler useriøs.

Til hans forsvar er det jo høysessong nå.,,

Anonym
Sv: Brudekjole igjen..
23:44 8.05.2008
Rettelse: de sier på dagtid at svaret helt sikkert kommer om kvelden når jeg ringer - men det har det altså ikke gjort i en hel uke.
Anonym
Sv: Brudekjole igjen..
17:42 11.05.2008
Det virker veldig useriøst, så jeg ville prøvd å finne samme kjole et annet sted - det kan umulig være bare én i hele verden som selger denne kjolen... Alternativt kan jo kanskje Torunn R eller JK-dress sy den for deg?
Vannmann31
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------