GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Får ikke sove.. mamma var i en bilulykke i dag :,(
01:06 9.05.2008
Huff.. er så redd. Og sint på den idioten som kjørte på bilen hennes. Hun måtte skjæres ut av bilen av brannmenn, bilen ble totalvrak.
Er bekymret, enda jeg så hun var ok i kveld. I ettermiddag så jeg henne også, knakk sammen da. Hun lå med nakke krage, ledninger overalt og skalv som besett. Plutselig fikk hun ikke puste, og vi måtte gå ut. Får ikke det bildet ut av hodet.
Min kjære mamma som jeg er så glad i, og som bestandig har vært der for meg. Får ikke sove, tror jeg enda er i skjokk. Er så lei meg, men får ikke til å gråte :(
Her er bilde av bilen til jævelen som kjørte på henne, hennes bil var allerede tauet inn da pressen kom. Den er totalvrak..
Huff.. Stakkars mamma :(
tomtetroll
Sv: Får ikke sove.. mamma var i en bilulykke i dag :,(
01:07 9.05.2008
glemte å legge ut linken...

http://www.an.no/nyheter/article3526776.ece
tomtetroll
07:54 9.05.2008
uff da..ser ikke bra ut--- bra at hun kom fra det med livet i behold...
*FLoRinA*
08:45 9.05.2008
Huff, så forferdelig.
Sender deg en stor trøsteklem.
Håper det går bra med mamman din.
svanemamma med baby i magen
10:09 9.05.2008
Stor trøsteklem - håper det går bra med mamman din!
Bolle nr. 2 i ovnen!
10:50 9.05.2008
Uff da, håper det går bra med henne!! vet litt hvordan du har det, for et år siden var min kjære samboer i front mot front, begge hadde ca 90 km. han andre (en ung gutt ) sovnet bak rattet og traff min kjære i en sving. begge bilene ble totalvrak. jeg hadde litt samme reaksjon som deg at jeg ikke klarte å gråte, men da vi skulle legge oss ( han hadde så utrolig englevakt at han kom hjem samme kveld ) da knakk jeg helt sammen, og jeg sliter enda litt når han skal reise på jobb og kjører samme strekningen. det er altfor mange front kollisjoner om dagen!! selv har jeg kun sittet bak rattet 2 ganger i ettertid, vet det er dumt men jeg fikser det bare ikke!! Lykke til videre og håper det går bra med deg og familien, bruk litt tid på å fordøye dette og prat om hva som har skjedd
juliprinsesse i magen
11:00 9.05.2008
"Her er bilde av bilen til jævelen som kjørte på henne,"

Herre min hatt du vet da sikkert ikke hvorfor han kom over i motgående kjørefelt? Han kunne hatt et illebefinnende. de har det sikkert like ille som deg nå.. Håper det går bra med mora di, men har medfølelse for de andre som var med å da.-.., det var jo en ulykke
-loui-
20:27 9.05.2008
Jo, tenk så vet vi hvorfor han kom i motsatt kjørefelt. Han sa til politiet at det var en mislykket forbikjøring, og tok på seg all skyld. De ble sendt til sykehus, han var helt ok. Hadde han fått "illebefinnende" synes jeg ikke synd i han! Han holdt på å derepe familien min ved å skulle skynde seg til byen for å nå en kompis som skulle komme med flyet.
Man setter rett og slett ikke alle andres liv i fare på den måten, da får man heller sette bilen hjemme og ta taxi.
Han fortjener å råtne en viss plass. Moren min er stabil, så håper hun kommer seg fort. Bestemoren min gikk det heldigvis bra med.
Har ikke medfølelse for sånne folk, hadde det skjedd for han mistet styringen hadde det vært noe helt annet.. Men i den strekningen i rush trafikken, i en oppoverbakke, sving og regnvær holder man seg på sin side av veien, uansett hvor travelt man har det.
Det va nemlig en ulykke som kunne vært forhindret med et lite snever av vett.
Tomtetroll
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------