GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Dåp/navnefest

Her kan dere diskutere om det å ha dåp/navnefest!
Snitter, bestiller man eksakt antall som kommer til dåpen?
08:37 9.05.2008
Hei.

Jeg skal bestille snitter, men er litt usikker på om jeg skal bestille eksakt antal. Jeg vet at pr kuvert så er det 5 smørbrød som er medregnet. I tillegg til det skal jeg kjøpe karbonadekaker som jeg skal varme opp. Dvs 6 smørbrød pr person.

Vi blir 12 voksne, så det jeg lurer på da er om det holder med 10 kurverter. ? Barna tenker jeg bare spiser karbonadesmørbrød.

Og hvor mange kaker ville dere hatt til 16 gjester ( i tillegg til de 12 voksne så er det 4 barn) ?

Noen som har noen erfaring.

Takker for svar
vi-2
Sv: Snitter, bestiller man eksakt antall som kommer til dåpen?
11:52 9.05.2008
Heisann..Synes 10 kuverter hørtes helt passelig ut..Og hvis du i tillegg har karbonader er det mer enn nok;-)..Når det gjelder kakene ville jeg hatt en kransekake, marsipankake og to andre kaker
( sjokaladekake,kvefjordkake,ostekake,gelekake o.l) Kan og være lurt å ha en pakke saftis på lur til ungene..
Vi skal selv ha koltbord i dåpen på søndag..Blir "den store barnedåpen" her med 45 gjester he he..Har deligert ut kakebakings oppdrag til noen av gjestene og koldtbordet er kjøpt og betalt..Håper at fineværet holder seg..Lykke til med dåpen!
Hildemor fra vest
Sv: Snitter, bestiller man eksakt antall som kommer til dåpen?
16:26 25.05.2008
Var i en barnedåp der de hadde varmet pølser til ungene. Egentlig veldig lurt siden mange unger ikke liker alt som er på snitter. Så vi skal ha en pakke pølser :)
Og vi har bestilt eksakt antall snitter, men der er det 4 til hver. Så da burde det holde. Og med masse kaker, så går nok det.
sleikegnu
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------