GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

2.trimester

Andre trimester går fra uke 13 til og med uke 28. Det vil si fra 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1 til 27 (uker)+6(dager), da går du over i den tjueniende uken (28+1). Babyen ligger i snitt to uker etter deg, siden den ble laget rundt dag 14 etter første dag av siste mens.
Dette er ikke lett og det er mange misforståelser rundt dette!
Her kan dere som er i disse ukene treffes og diskutere det hjertet renner over med. Kos dere med den voksende magen, dette trimesteret går for å være det mest behagelige.
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
til dere jenter med hår på magen!!!
08:57 9.05.2008
hei jeg også har det,,,fikk det sist jeg var gravid også,,spurte da jordmora å legen hva det kom av...da kom svaret fort..det er et mannlig hormon så har du hår på magen venter du sansyligvis en gutt...jeg har fått håra på magen nå men vet ikke hva som er der inne men regner me det blir en gutt til på meg...bare snålt det altså...men vi produserer da mannlig hormon når vi går me en gutt i magen..lykke til alle sammen...bare for morro skriv dere på dere me jente i magen som har hår på magen..klem
*gullungen med spire*
Sv: til dere jenter med hår på magen!!!
09:06 9.05.2008
hehe..jeg hadde masse hår på magen sist...fikk en jente!!!! jeg har masse hår nå også...venter en gutt!!!!
Fornøyd:)
09:12 9.05.2008
Jeg har også fått litt hår på magen og venter gutt. Morsomt :-)

Det tok imidlertid ikke mange minutter før de var vokset bort etter at jeg oppdaget dem... ;-)
Berta_78
09:20 9.05.2008
Jeg har født to gutter og aldri fått hår på magen....:)
Dette har jeg aldri hørt om faktisk, men artig med enda flere slike "tegn" på jente eller gutt:)

HA EN FIN DAG:)
marien
09:35 9.05.2008
da er det kansje håp for meg da å få jente selv om jeg har hår på magen hadde hvert morro med en av hver...dette her var morro..gøy å se og høre forskjeller...
*gullungen med spire*
09:41 9.05.2008
Jeg ser ut som en hårball og venter jente :-)
Helene:-)
10:02 9.05.2008
Fikk masse hår på magen sist, og fikk jente :-)
Mammatilenogenhalv
10:04 9.05.2008
jeg er og en hårball, og venter en gutt. men tror fint lite på alt som har med "tegn" om kjønnet å gjøre da;)
NormaJean
10:27 9.05.2008
jeg hadde hår på magen i førre svangerskap og fikk GUTT og har hår på magen denne gangen med og venter GUTT så de stemmer veldigt gott in på meg=)
stockholms tjej
10:32 9.05.2008
jeg har også hår på magen... og jeg får gutt...:)
håper-så-sterkt-med-guttebeby
10:39 9.05.2008
Jeg hadde masse hår sist, og fikk gutt.... denne gangen har jeg ikke fått hår... ennå hvertfall... aner ikke hva jeg får :)
*Alviola & Noah+Spire*
10:41 9.05.2008
ops, jeg har ikke hår på magen og venter gutt, jaja:)
Jenta88 med augustgutt08
12:51 9.05.2008
Hår på magen og venter gutt jeg og:)
Gravid:) 84
13:25 9.05.2008
Hehe..jeg har også fått masse hår på magen, men venter ei lita prinsesse :)))
jjankelt
13:35 9.05.2008
Jeg har fått hår på magen, ikke så mye riktignok, men nok til at jeg og samboeren legger merker til det, og det er ikke mye lekkert... :-) men, inni magen min bor det en liten jente.
N-80
21:38 9.05.2008
Jeg har hår på magen, og venter jente!:)
Divamamma
22:42 9.05.2008
Godt å vite at jeg ikke er alene med dette,
begynte å tenke over hårveksten her omdagen
veit ikke enda hva jeg får,
men samboren blir mer enn fornøyd hvis det blir gutt:)
jcam
23:12 9.05.2008
Jeg har hår på magen og venter gutt!:O)
Men det har to venninner av meg også og der er det jenter i gården;O)
Rina82
23:14 9.05.2008
venter jente, og jeg har hår på magen....
ღBabyBenzღJente i magen
23:41 9.05.2008
Jeg er normalt ganske behåret da jeg har PCOS, men merket en stor økning i forrige svangerskap. Da fikk jeg en gutt.

Denne gangen venter jeg jente opplever at håret vokser mye saktere. Før måtte jeg barbere leggene morgen og ettermiddagen hvis jeg ikke gikk i bukse, men nå kan det gå 2-3 dager før jeg føler behov for det.

=o) Håper bare det holder seg etter at jeg har født også. Føler meg litt mer feminin.
TobiMum
00:35 10.05.2008
hår har man da nesten over alt ;p kan ikke huske at jeg hadde mer hår på magen sist jeg gikk gravid enn det jeg har nå!!! men så er den hukommelsen min VELDI dårli for tiden!!! usj altså...
Bronwyn_med_augustspire_i_mag1
10:51 10.05.2008
Hei
Jeg har fått masse hår på lårene, magen og kinna (kinnskjegg....hehe) - men venter ei lita JENTE :-)
lykkeliten.i.magen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------