GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Proactive....?
09:06 9.05.2008
Noen som har prøvd proactive som de har på TV shop??? Funker det?
Lillhanne
Sv: Proactive....?
09:32 9.05.2008
Jepp, jeg har prøvd det! Og synes det virket kjempebra til å begynne med, så stor forskjell etter et bare et par uker. Det var på førsten jeg var flinkest til å bruke det slik jeg skulle, også dabbet det litt av etterhvert. Grunnen til at jeg sluttet med det er at hver pakke er kjempeliten, mye mindre enn det ser ut til på tv (tro det eller ei :)) Så jeg syntes rett og slett ikke jeg hadde råd til å fortsette... Blir litt for dyrt. Men det funket bra på meg ja!

Husker jeg syntes at jeg følte meg renere i huden enn før også, men det var jo bare "juks": det var menthol i de. Da ble jo huden ble litt mer følsom for luft og kulde tror jeg ;)
JordbærMamma - venter nr. 2!
09:35 9.05.2008
Har alltid vært veldig skeptisk til slike tv-shop-greier. Men jeg hadde prøvd ALT av hudprodukter, fra de dyreste til de billigste, og var desperat.
Kan med hånda på hjertet si at det ENESTE som hjelper huden min faktisk er Proactiv! Så jeg kan anbefale produktet, absolutt. Har fått kjempefin hud etter at jeg begynte med det (halvannet år siden nå). Hender selvsagt at jeg får en liten kvise eller to, men de er små og forsvinner raskt, og det er slutt på store rødflammete klumper som aldri går bort.
Så prøv det, håper du også er en av de som det hjelper på!
(PS. Produktene er ganske drøye, og jeg bruker omtrent dobbelt så lang tid på å bruke opp et 60-dagers sett!)
laroos
10:49 9.05.2008
Funket fint på meg, men jeg ble så tørr i huden på sikt.
smilla med bolle i ovnen
21:36 9.05.2008

Veldig bra faktisk noe av det beste jeg har brukt:) og jeg er nøye med hva jeg bruker, min søster er hudpleier og jeg hadde prøvd alt, ble så annbefalt å prøve det og det funket:)
sueno
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------