GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Åååhr..plutselig husket jeg åssen det var ¨å ha menssmerter! Noe så inni granskauen vondt!!
09:51 9.05.2008
Våknet inatt kl 2 med mensmurringer..De tok seg fort opp til smerter, og jeg løp frem og tilbake på do. Kl 3 tok jeg et par paracet, men kan ikke si at de hjalp så mye..Ble liggende hele natta med smerter og kraftige kynnere som tok tak nederst i magen og ryggen. Har roet seg nå da...

Kan jo håpe at det snart er noe på gang! Har bare en uke til termin og begynner å bli litt innstilt på å få jenta ut. Håper bare jeg slipper å gå med disse smertene i mange dager!! Gikk opp for meg at det kommer til å gjøre så ekstremt vondt å føde..hehe! Skal nok overleve, men ble jo også minnet på hvor vondt jeg pleide å ha det da jeg fikk mensen.

Og jeg som tenkte å prøve brystvortestimulering...tror jeg drøyer den litt! Holdt nok med kanelen jeg hadde på grøten igår =)
Baby?Jatakk!Kommer 16.mai=)
Sv: Åååhr..plutselig husket jeg åssen det var ¨å ha menssmerter! Noe så inni granskauen vondt!!
10:08 9.05.2008
Huff, ja sånn hadde jeg også det i natt.. Sinnsyke menssmerter som kom og gikk.. Var skikkelig ille.. Men så gikk det da over.... Men kjedelig det også liksom, hehe... Vil jo ha ut den ungen nå:)
Bruden07-uke 40 og FØDEKLAR!!
Sv: Åååhr..plutselig husket jeg åssen det var ¨å ha menssmerter! Noe så inni granskauen vondt!!
10:17 9.05.2008
Hehe...ja, hadde vært greit å få ut ungen =) Sambo hadde vel et lite håp om å slippe jobb idag tror jeg..Men kjente på kroppen at det ikke var ordentlig gang ennå!

"Godt" å høre at andre også har det sånn som meg! Men som du sier: utrolig kjedelig at det går over! Er jo ikke vits i å ha vondt bare for å ha vondt!
Baby?Jatakk!Kommer 16.mai=)
10:21 9.05.2008
Hehehe.. ja sånn har jeg hatt det i flere uker.. men kun om natta.. etter å vært på do, så jeg tror nok ikke noe er på gang hos meg nei.. men er jo lov å håååpe.. de jeg har prata med har sagt at de ikke hadde fått noe forvarsel på at ting skulle skje.. det bare plutselig skjedde, så kanskje det plutselig skjer i natt.. ååå.. det hadde bare vært fantaaastisk.. har så lyst til å møte gullet nå:):)
8 dager to go:)fødeklar:)
10:47 9.05.2008
Jeg hadde det også sånn forrige dagen.. Grein faktisk fordi det gjorde så sinnskt vondt! Det gikk over til rier iløpet av natta, men det stoppet på 5 cm.. nå går jeg og venter på at det skal ta seg opp igjen. Ikke at det er noe stress, ganske vondt med rier!:/
Caramell FØDEKLAR!!=)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------