GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
kan noen hjelpe meg
09:53 9.05.2008
Hadde i går kveld masse kynnere/tak i mage og rygg,varte i 10-15 sekunder så kom d nye etter noen minuter, men det som er problemet er at jeg har ikke kjent noe bevegelser i magen siden i går, pleier alltid å kjenne ho når jeg legger meg, spsielt når jeg ligger på sidene, men ingenting, har vært oppe i 1 time nå, men fremdelses ikke kjent noe... Har termin om 4dager, så lurte på om noen av dere hadde opplevd at det er stille før stormen?????

Håper på mange svar
Prinsesseimagen:) FØDEKLAR:)
Sv: kan noen hjelpe meg
10:05 9.05.2008
jeg kan ikke huske det,men ville absolutt tatt kontakt med føden som man bør når det ikke er liv eller når det er en stor forandring i bevegelse mønsteret
Habiba
11:10 9.05.2008
Prøv og drikk noe kaldt, masser magen litt... kjenner du fortsatt ingenting, ville jeg seriøst kontaktet føden.. Babyen min er også veldig stille, men bruker å få et lite dytt hvis jeg styker den lit hardt..
Caramell FØDEKLAR!!=)
11:25 9.05.2008
ville kontakteet føden...prøv å legg deg ned å slapp av og drikk ett stort kaldt glass vann,pleier å hjelpe meg om babyen er rolig....
frøya79
15:18 9.05.2008
Hei...

har vært på føden, alt va fint, tok ikke lange tida før sparka kom, typisk det.. men veldig glad for at alt var bra med snuppa mi, det ble også registrert noen sammentrekninger, så håper det tar seg opp, merket litt til og fra siden i går kveld..

Prinsesseimagen:) FØDEKLAR:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------