GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
mageknip var rier og nå er gullgutten født!!:):)
10:57 9.05.2008
våknet 30.april med litt mageknip(hadde ul.termin 29.april).
satte meg foran dataen og betalte regninger også var jeg inne her å spurte om noen andre som hadde mageknip som en begynnelse på fødsel.
kl.var vel rundt 9....det tok seg gradvis opp som regelmessige tak,men ikke noe vondt...tok aldri tiden.hadde time til vanlig kontroll samme dag kl.12 på sykehuset...fikk litt på følelsen at noe kanskje kunne være i gang,så jeg kledde på meg,tok med kamera osv.å satte meg i bilen.
ringte til føden bare for å høre om jeg kunne ta meg en tur så jeg kunne bli sjekket,og det var helt greit.under bilturen kom de hyppigere og var litt ubehagelig,så kjente jeg begynte å bli litt stresset...det gikk fort med første mann,derfor tok jeg aldri sjangsen på å vente på at samboer skulle hente meg,hehe...litt pussig følelse å ha kjørt selv:)vi bor ett stykke unna sykehuset(ca.2mil).kom inn på føden kl.10.15....kl.11.00 hadde jeg 3cm.,fikk klyster,deretter ble jeg sjekket kl.12.00,5cm..satte meg i dusjen en times tid.inn på føden litt over 13...ble sjekket å hadde full åpning,men måtte vente litt til pressriene kom ordentlig igang...fikk litt lystgass...og kl.14.16 kom fredrik til verden:)3800g,52cm.og 36,5cm.rundt hode,men det kom en arm i samme slengen,hehe...en liten supermann:)fikk kun en liten rift,så det gikk kjempebra!jeg er storfornøyd:)nå er jeg en lykkelig 2barnsmor!!lykke til alle kommende mammaer,gled dere!!takk for meg....
litt rotete innlegg men,men...
dorthea
Sv: mageknip var rier og nå er gullgutten født!!:):)
11:03 9.05.2008
Gratulerer så mye med lille Fredrik:)
Kos dere masse:)
Bruden07-uke 40 og FØDEKLAR!!
11:03 9.05.2008
Gratulerer!!!!
**Lykke**
11:20 9.05.2008
Gratulere så mye med gutten:)
Mamma87&gullgutten07(e)08
11:54 9.05.2008
Gratulerer med gutten!!
Ella78 venter gutt 19.07.08
12:15 9.05.2008
gratulerer masse:) rakk mannen din og komme i det heletatt el? :)
mammatilprinsen+33ukerpåvei
12:35 9.05.2008
Grattis med lille Fredrik!!=)
♥IrisMarie *høygravid*♥
13:47 9.05.2008
Gratulerer masse!
Bolle nr. 2 i ovnen!
20:23 9.05.2008
Gratulere med guten :)
jaja..
20:54 9.05.2008
slik hadde jeg det å med 1. mann=) trodde det var mageknip, helt til "knipen" tilfeldigvis kom så regelmessig....
lucy
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------