GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Dåp/navnefest

Her kan dere diskutere om det å ha dåp/navnefest!
0,5 eller 1,5 liters flasker med minerallvann i dåp? Hva synes dere?
11:00 9.05.2008
Jeg har litt plassmangel for å oppbevare brusen kaldt.

Kjøper jeg 1.5 liters flasker så trenger jeg ikke så mange..men synes kanskje det ser bedre ut med 0,5l flasker på bordet.

Blir det 1.5 l flasker så setter jeg de ikke på bordet, men ute på kjøkkenet der maten står.
vi-2
Sv: 0,5 eller 1,5 liters flasker med minerallvann i dåp? Hva synes dere?
11:57 9.05.2008
Ja der sier du noe.. Har liksom alltid vært tradisjon med småflasker til dåp og bryllup o.l men det er jo ingenting i veien for å ha 1 1/2 litere..Hvis dere er mange og veldig langt bord blir det jo litt sending rundt da hvis du ikke skal ha servering men synes du skal velge det du finner mest praktisk ;-)
Hildemor fra vest
13:11 11.05.2008
Kjøp 1,5 liters og heller sett ut fine glass på bordet. Sett dem på kjøkkenet og spør et søskenbarn eller søsken om de kan hjelpe å fyll på til gjestene etter hvert.

Syns ikke det er nå smart med 0,5 fordi noen vil ha mer enn det og andre vil bare ha en liten smak men heller drikk mest vann....
pluss at det blir kostbart!
stolt mamma te 2 :)
22:59 15.05.2008
Jeg syns det tar seg best ut med småflasker og liker glassflasker aller best. Har tenkt å kjøpe 0,35 Cola og Munkholm. Noen som vet om det finnes andre merker/smaker på glassflasker (utenom vanlig øl da)?
Silvia
09:55 19.05.2008
Hei!

Personlig synes jeg 1,5 litere er best (og økonomisk, hehe). Det er bedre fordi man slipper å ha alle disse stygge flaskene rundt om på bordet og når folk må gå å hente et og et glass drikker de ikke så mye som når de har det tilgjengelig hele tiden. Penger spart, he he. 1,5 liters flasker blir også billigere i seg selv. Se etter tilbud hvor du får hele kasser for en billig penge (Meny... Spar...)
Tredje-nurk-er-her
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------