Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Anonyme innlegg!
11:16 9.05.2008
Jeg må si at jeg er møkka lei alle anonyme innlegg på forumene, man har allerede gjemt seg bak et nick, også skal man på død og liv være anonym, da spesielt om man skal "kritisere" andre! Som debatten om downs og abort på fosterv. og ultralyd! Debatter om sex, samliv, barnefedre som er "idioter"....
Hva er folk redde for, tåler noen ikke å ta kritikk, å når man er så j**** krasse, eller bitchye, er de redde for å bli trakkasert tilbake??
Er det då jævla vanskelig å tørre å skrive meningene sine, uten å være anonym????
Folk har sex når de er gravide, ja jeg også!
Folk er for/mot abort, jeg er mot!
Noen har blitt gravid med menn som ikke tar ansvar!
kunne skrevet ned en lang liste over ting man "må" være anonym for å si......
Slutt med det tullet!!!
Tildels enig med deg, men jeg kan ikke la være å registrere at du ikke har vært medlem her lenge. Da lærer du deg fort å beholde anonymiteten så langt du kan for hva det er verdt.
Ikke alle som har snille og gode hensikter med å være her, dessverre.
Og noen av oss har avslørt oss selv for mange her, uten å ha tatt skade av det. Bare fått nye venner på ferden, og det er verdifulle funn!!!