GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Hva tror dere???
11:31 9.05.2008
Det må vel være noe på gang vel?

Hør her:

Natt til 6 mai begynte det med rier og nedpress, og de økte iløpet av hele den 6.mai, og varte til 00.30 ca. natt til den 7mai. Så etter det har jeg hatt konstante nedpress smerter med mye KRAFTIGE MENSSMERTER (tak i ryggen). Og siden har det vært der,og noen kom regelmessig/uregelmessige. Etter det har det vært slik. I dag så fikk jeg de igjen, og har begynt å kaste opp.

Kan det være noe på gang?
Jeg har født før, så vet hvordan rier kjennes ut, men alle svangerskap er ulike, og fødslene kan starte forskjellige. Men vil høre hva dere tror?

Men sist hadde jeg masrier i 4 uker før jeg fødte. Nå har jeg hatt masrier og kynnere (i hele svangerskapet), så vet å kjenne forskjell. Bare slik det er sagt!

Hadde dere ville kontaktet lege/fødeavdelingen i dag, for å få en sjekk, siden vi ikke har jordmor her på øya, og det er et stykke til sykehuset??
Mamma87&gullgutten07(e)08
Sv: Hva tror dere???
11:34 9.05.2008
Hadde så absolutt ringt føden og hørt med de i det minste!

Lykke til!
Bjørnen Collargol*gravid*
Sv: Hva tror dere???
11:36 9.05.2008
Takker:)
Mamma87&gullgutten07(e)08
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------