GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Kan man kjenne selv om man er moden??
11:37 9.05.2008
Jeg stimulerte brystvortene i går og fikk masse rier som ga seg igjen.
Men kjente etter da jeg var på do og jeg hadde skikkelig åpning, det føles i alle fall slik,.
Jeg fikk to fingre opp i skjeden uten problem og jeg kan vanligvis ikke bruke tampong en gang!! Så det var kjempe forskjell, samboern min skulle tøye med olje da vi la oss og han også merket at det var mye mere åpent..

Har ikke bedt jordmor sjekke åpning, men er det noen som vet om det i det hele tatt er mulig for oss og vite dette selv??
**Lykke**
Sv: Kan man kjenne selv om man er moden??
11:44 9.05.2008
Det er livmorhalsen/mormunnen man må kjenne på hvis man skal vurdere modenhet. Den sitter såpass langt inne at det er ikke sikkert du kan kjenne den, med stor mage og greier.
Hvor vid skjeden er har ikke direkte sammenheng med modenhet i forhold til fødselen.
ninaka
Sv: Kan man kjenne selv om man er moden??
11:54 9.05.2008
Pokker:=)
**Lykke**
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------