ja. Vi var og tok bilder hos fame. Av hele familien, av kun dattera vår og av meg som gravid. De er flinke å ta bilder og de tar veldig mange. Men er ganske sikker på at jeg ville plukket ut bilder annerledes enn fotografen. De plukker ut de 20-30 beste til visningsshowet. Det var veldig få av dattera vår som smilte, mest alvorlige bilder. Og hun smilte nesten hele tiden når vi var der, så er sikker på det var nok av bilder å ta av med smil.
Det er rådyrt å kjøpe flere bilder. Du får ikke kjøpe bilder uten ramme, kun med. Gavepakningene er de billigste, da får du velge mellom svart, gull og sølv ramme. Jeg kan jo gi deg noen priseksempler. Jeg ville nok gått til en vanlig fotograf hvis jeg visst om prisene på forhånd. Du kan kjøpe ganske store bilder og eksklusive rammer til samme prisen.
A minigave 14ganger18 - pr.stk 595 (1.pakketilbud - 2475kr for 5stk ulike bilder og rammer, 2.pakketilbud - 1975kr for 5stk helt like bilder og rammer, 3.pakketilbud - 2950 for 5+5stk helt like bilder og rammer)
B minigave 20ganger25 - pr. stk 895 (1.pakketilbud - 3475kr, 2. 2975kr og 3. 4550kr)
FamePasse-partout med valgfri ramme:
24ganger28 stor ramme og bilde i str. 14ganger18 (minste str.) - 2300kr
Tuuusen takk for svar,og priseksempler!!:)
Ikke av det billigste slaget nei med andre ord. Også dumt at de leveres med ramme...Tror kanskje jeg skal vurdere en annen fotograf istedet ja...
Jeg har vært hos Fame to ganger og brukt gavekort, og på såkalt restplass fotografering. Men - jeg har da bare tenkt at jeg skal ha ett bilde, derfor har vi ikke vært hele familien. Første gangen fikk jeg bilder av jenta i dåpskjolen, og nå sist tok vi bilder av meg med magen og den kommende storesøsteren.
Første gangen tok jeg bare det gratis bildet (ville jo bare ha et fint bilde av henne i dåpskjolen), og nå andre gangen plukket jeg ut et gratis bilde og kjøpte ett bilde utenom (til kr. 695).
Så lenge jeg er i permisjon og har god tid, så er det fint tidsfordriv å bruke gratis gavekort hos Fame (o: MEN til "skikkelig" fotografering bruker vi andre fotografer. Når han i magen kommer ut, så skal jeg ha bilder av begge gullungene og da tenkte jeg å prøve Studio1 fotografene, der er det en på jobben som har vært - kjempe fine bilder og en helt annen pris.
Fame er noe shiit.Sikkert gode fotografer , men ville satset på noe som tenker kvalitet fremfor kvantitet....
JObber med barn og foreldre i dåps, graviditetsalder og må si at samtlige av de som har vært der er lite fornøyde.
Den værste saken jeg hørte var er nå noen kjøpte en slik dyr pakke- tok bilder en uke før fødsel og når alt var klart er bildene borte!!
Så denne herlige bildeserie med blivende mor og far en uke før fødsel finnes ikke lenger...De fikk tilbud om nye bilder- ikke pengene tilbake..
Men det er klart, hvem vil ikke ha det ene gratis bilde,....
Skikkelig lureri mener jeg da.
Også har de copyright på dine bilder.. Det re også helt usmakelig..
Fine biler ja. Men svindyrt aa bestille flere bilder eller oppgradere det som er gratis.
Dette pga at du MAA bestille med ramme hos dem som de tar en formue for.