GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Noen som enda gir nan??
12:09 9.05.2008
Min datter på 1år får enda nan etter frokost og kveld. vurderer å slutte, ihvertfall etter frokosten.
Noen som enda gir nan eller? Vet ikke helt hva som er vanlig.
mammatilmia
Sv: Noen som enda gir nan??
12:10 9.05.2008
Jeg gir enda, hun er snart 14 mnd. Vi er sånne som handler stort, og hadde derfor så mye igjen. Gir kumelk også da.
Silje og jenta
12:17 9.05.2008
ja, her også får hun kumelk. ikke så veldig gla i det ennå da, men det er vel en tilvenningssak det:)
mammatilmia
12:54 9.05.2008
Didrik får også nan enda, ble 1 år forrige fredag. Kommer nok til å fortsette med det litt til, for han koser seg sånn med flasken sin. Får bare morgen og kveld da. Har prøvd med kumelk, men han er ikke så veldig begeistret for det enda..
ღDidrikmamsenღ
20:20 9.05.2008
Didrik fikk nan til han var 19 mnd, han likte ikkje vanlig melk. Prøvde å blande ut nan med lettmelk, men det blei ikkje godtatt. Plutselig begynte han å drikke vanlig melk, heldigvis.
eirink
14:16 10.05.2008
Har aldri fått nan gikk fra morsmelk og rett til melk. fikk melk fra ho var 8mnd. ( Men har fått vanlig melk i middager osv før dette da)
Anonym
21:49 10.05.2008
Eldstemann fikk Nan frem til halvannet år på flaske morgen og kveld, og vanlig melk ved måltidene ellers. Jeg synes Nan er ganske praktisk, den koster ikke mye mer enn vanlig melk og den er alltid fersk, så det er ikke noe stress hvis man har glemt å kjøpe fersk melk.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------