GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Bringebær kapsel spørsmål igjen...
12:30 9.05.2008
Var på helse kosten å spurte etter dette,enten i kapsel eller i te.Jeg spurte hva hun anbefalte,å da sa hun at kapslene er mest konsentrerte,te var det ikke så mye virkning i!!Stemmer dette??
Har nå gådd på disse kapslene i noen dager nå.Skal man få flere kynnere eller noe i den duren?Kjenner ingen ting jeg...hehe!!!!

Dessuten sa hu dama at det var bra å ta kapslene en mnd etter fødsel slik at alt "inni" trekker seg sammen..Stemmer det da?Bare lurer på om informasjonen jeg har fått stemmer med det dere har hørt..Man stoler jo tross alt på dem som selger sånt!
♥IrisMarie *høygravid*♥
Sv: Bringebær kapsel spørsmål igjen...
21:07 9.05.2008
Jeg har hørt det samme som deg. Har gått på dem i en måned eller noe slikt, og merket ikke noe særlig i begynnelsen. Nå er det mer kynnere og slikt, men det kan jo også være fordi jeg er nærmere fødselen... Tror de virker forskjellig på folk, men er spent på å se etter fødselen om den blir annerledes enn de andre.. Verdt å prøve i allefall:)
Mops7
Sv: Bringebær kapsel spørsmål igjen...
21:11 9.05.2008
tusen takk for svar!!!
Godt å vite at den infoen var noe andre også har hørt.Da føler jeg meg tryggere med tanke på bruken.
Jeg skulle vell begynt før for å få skikkelig virkning,men bedre sent enn aldri.Så får vi se hvordan det går :)
♥IrisMarie *høygravid*♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------