Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Ny bil til fødsel?
12:40 9.05.2008
Noen tips? Kjører en mindre bil som ikke har stort nok bagasjerom til barnevogna. Kunne tenke meg en stasjonsvogn som ikke er altfor stor siden jeg bor i by og det er mye små parkeringsplasser.
Ca 2-3-4 år gammel og ikke altfor dyr. Håper på mange svar! Familien er liten-bare meg og babyen
Skoda Octavia :) mye bil for pengene http://www.motor.no/incoming/article208788.ece
Vi vurderte dette lenge som et alternativ til å sette inn seter i vår to seter VW Touran... men ser ut til at Touranen vinner, er litt for glad i den til å selge den.
vi kjøpte nettopp en toyota avensis. 2002 model til 129 000. =) om den er så liten det vet jeg ikke da. men skal du ha en liten stasjonsvogn så er susuki baleno ganske liten å fare med=) toyota er allefall veldig holdbare biler=)
Scoda Octavia- denne er bare kjempe!
Jeg har ikke stasjonsvognen av Scoda Octavia, men bagasjerommet er kjempestort.
Har hatt den i fire år nå og er storfornøyd.