GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Ny bil til fødsel?
12:40 9.05.2008
Noen tips? Kjører en mindre bil som ikke har stort nok bagasjerom til barnevogna. Kunne tenke meg en stasjonsvogn som ikke er altfor stor siden jeg bor i by og det er mye små parkeringsplasser.
Ca 2-3-4 år gammel og ikke altfor dyr. Håper på mange svar! Familien er liten-bare meg og babyen
henny72
Sv: Ny bil til fødsel?
13:15 9.05.2008
toyota avensis:) da ska me kjøpa..
08oktober
15:09 9.05.2008
Ford Focus - fin liten stasjonsvogn som ikke er så dyr.
Begge søstrene mine har slik og er godt fornøyd.

Var en av de vi tenkte på også, men vi endte med en litt større type til slutt = VW Passat stasjonsvogn.
Bolle nr. 2 i ovnen!
16:16 9.05.2008
Skoda Octavia :) mye bil for pengene http://www.motor.no/incoming/article208788.ece

Vi vurderte dette lenge som et alternativ til å sette inn seter i vår to seter VW Touran... men ser ut til at Touranen vinner, er litt for glad i den til å selge den.
WildPrincess
16:24 9.05.2008
vi kjøpte nettopp en toyota avensis. 2002 model til 129 000. =) om den er så liten det vet jeg ikke da. men skal du ha en liten stasjonsvogn så er susuki baleno ganske liten å fare med=) toyota er allefall veldig holdbare biler=)
Bebis-i-magen-min
19:40 9.05.2008
Scoda Octavia- denne er bare kjempe!
Jeg har ikke stasjonsvognen av Scoda Octavia, men bagasjerommet er kjempestort.
Har hatt den i fire år nå og er storfornøyd.
Lykkeliten123
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------