Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene. Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Sliter med husarbeid
12:58 9.05.2008
Fler enn meg som sliter med husarbeidet om dagen? Dro over gulvene tidligere i dag, og det er jammen ikke enkelt lenger! Syns alt jeg skal gjøre er tungt, og det gjør vond overalt.... Også blir jeg ikke fornøyd, for det er jo så mye mer jeg skulle gjort... Rydda oppå skapet, pussa vinduer osv. Vil gjerne at ting skal være litt i orden her til han lille som er i magen kommer. Frustrerende!
Må bare benytte anledningen til å skryte av mannen min: Han vasker og støvsuger, vasker vinduer etc! Nå har jeg en stund igjen til termin, men allikevel hjelper han masse! Veldig stolt av flinke mannen min! :-)
Det er ikke så lett når man har både bekkenløsning og en mage i veien. Jeg og blir utrolig fort sliten, men jeg har da fått til det mest prekære. Heldigvis har jeg også en veldig snill mann, og han hjelper masse... Nesten mer enn nødvendig. hehe. :) Kommer til å bli så bortskjemt. Det aller aller værste jeg gjør om dagene er rett og slett å bære våte klær fra kjelleren og opp i andre etage for å henge det opp.(det er okei å henge opp altså, men å bære det... phu..) Det er tungt det. Da puster jeg som ett lokomotiv!!!
Så lenge jeg har god tid og får tatt det viktigste av vask og sånn så er jeg strålende fornøyd:) Bare 20 dager igjen.
http://www.dingz.no/php/art.php?id=494059
Roomba robot støvsuger! Har hatt vår i snart 5 måneder nå - den går av seg selv to ganger i uka. Kjempefornøyd - kommer ikke til å gå tilbake til manuell støvsuger!