GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Kjøper dere mye klær til deres små eller har dere mindre og bruker det mer?
14:26 9.05.2008
Her er det dessverre for mye klær som blir brukt lite. Har favoritter som blir brukt en god del. Er så mye fint i butikkene så er lett å komme hjem med noe. Hva med dere andre?
Anonym
Sv: Kjøper dere mye klær til deres små eller har dere mindre og bruker det mer?
14:31 9.05.2008
Har 2 kommoder og 1 garderobeskap fullt fra str 86 til 110, så det sier vel sitt... Dette er ikke vintertøy,kun vår/sommer og høst.
Anonym
16:05 9.05.2008
vi fikke så mye klær at vi måtte bytte i til og med i str 86 da hun var nyfødt...nå har hun en liten kommode med klær i str 80 til 86,det er vinterklær også..hun har akkurat nok,mangler noen bommuls boddyer...
maria isabell
15:23 9.05.2008
Får altfor mye gaver, og får ikke brukt det så mye som jeg ønsker.
Silje og jenta
19:07 9.05.2008
Hun har en kommode med klær, akkurat passelig..kansje litt lite for jeg for iallefall brukt alle klærne masse:-)
Alle kjolene deriomt..( 15 kjoler), blir somregel brukt 1-2ganger
Nydelige Christina+spire!
20:00 9.05.2008
Har ganske mye klær til datteren min, men kjøper ikke så masse. Tanten min har en datter som er et år eldre enn datteren min så hun arver KJEMPEMASSE fint fra henne. I tillegg kjøper jeg jo litt siden det er så kjekt, så hun har nok klær:)
ditte&malusken
21:02 9.05.2008
Kjøper stort sett bare det nødvendigste da hun vokser så innmari fort! Men har nok skift til henne selvsagt ;) Kjøper klær jeg vet blir brukt, det er lite kjoler og skjørt f eks...blir vel noe mer av det nå fremover!
Gulljenta & mamma
22:36 9.05.2008
Må nok innrømme at jeg har veldig mye klær til jenta mi, så det er ikke alt som blir brukt like mye. Det er så mye fint i butikkene at det er lett å bli fristet til å kjøpe noe.
aa11bb22
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------