GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Noen som vet om fine dikt eller god ord til dåp som jeg kan skrive på kortet til Fadderbarnet mitt??
15:33 9.05.2008
noen som har noe på lur?
jentahans
Sv: Noen som vet om fine dikt eller god ord til dåp som jeg kan skrive på kortet til Fadderbarnet mitt??
21:55 9.05.2008
Jeg brukte dette da jeg var fadder: (laget et kort i photoshop der jeg la inn bilder av fadderbarnet og diktet). Likte det bedre enn de andre jeg fant, men dersom du googler "dåp" og "dikt" finner du ganske mange sider med dikt.

"Liten, søt og full av håp... Med de beste lykkeønskninger til din dåp!"
playground princess høygravid
Sv: Noen som vet om fine dikt eller god ord til dåp som jeg kan skrive på kortet til Fadderbarnet mitt??
17:11 10.05.2008
Dikt.no
kristineh
17:21 10.05.2008
Eg har fått kort til mine barn med sangen "kjære gud jeg har det godt" på....
turid84
17:26 10.05.2008
Jente eller gutt?

Et lite under kom til verden
hele 9 mnd tok denne ferden.
dette lille under var en velskapt gutt
og i hjemmet ble det stor salutt.
En ubeskrivelig kjærlighet
så ren og full av ærlighet.
Det ble til ære og gavn
og....ble hans vakre navn.
Så.....velkommen til verden du lille skatt
all lykke til deg når du på livet tar fatt.
NordlysparMed♥HØYGRAVID♥
20:35 10.05.2008
Her er et fint jeg skrev på kortet til fadderbarnet mitt som har konfirmasjon i dag - kan def likesågodt brukes til dåp. Skal visst være et keltisk dikt:

"Må veiene åpne seg for deg, min venn,
og vinden blåse bak deg.
Må solen skinne på ditt ansikt og regnet falle mildt på dine marker.
Må du hele tiden være i Guds hånd - inntil vi møtes igjen"
moden mamma, med 2 i magen!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------