Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Symfemål (høyt)
16:11 9.05.2008
Var med legen idag. sist så var krysset på gjennomsnitt streken
Idag så var den på øverste på grønnefeltet i grenseland. Hun måtte måle to ganger, for første gangen var den langt over så det måtte jo være feil, så målte hun opp igjenn å da var den på grensa.
Så hun ville jeg skulle komme tilbake om 2 uker. Å måle igjenn da. Å var det like høyt da så ville hun sende meg på UL på sykehuset.
Noen flere?
Jeg sier ja takk til en UL jeg ikke noe imot det. Men jeg tenker symfemålene kan være så som så.
Jeg har i alle mine 3 svangerskap ligget laaangt over det grønne området på SF-målene, men ungene mine har vært mindre enn gjennomsnittet.. Så store mål trenger ikke å bety stor bebi.
Jeg har veldig høyt Symfysemål.... Er 26 uker og har 31cm;)
Men bebyen er ikke så stor som det målet sier, selv om han er litt større enn det han skal være;)
Nei for all del, ikke si nei til ul hihi;)
Masse lykke til... Husk, som det skrives her, er ikke sikkert bebyen din er så stor som målet sier;)