GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
noen som synes det er uansvarlig å ikke bo sammen med bf?
16:15 9.05.2008
er ganske ung og bor hjemme. og hva synes dere om å ikke flytte sammen med faren til barnet som kommer? han har veldig lyst, men jeg ser ikke helt hvor det skal bære oss...
anonymjente90
Sv: noen som synes det er uansvarlig å ikke bo sammen med bf?
16:21 9.05.2008
er dere sammen så skjønner jeg godt at han vil bo sammen med deg og ungen sin. skjønner ikke hvorfor du skal bo hjemme visst dere er sammen.
Ikke har du rett på Overganstønad helle visst du er sammen med barnefar lell at dere ikke bor ilag
Lille meg venter nr3
Sv: noen som synes det er uansvarlig å ikke bo Symen med bf?
17:39 9.05.2008
Synes ikke det er uansvarlig av deg..Du er jo ganske ung også (visst det stemmer at du er 90 modell) :-) .. Og jo hun har rett på overgangsstønad så lenge hun ikke bor sammen med barnefaren..Så visst hun bor hjemme så har hun full rett på det:-)
tussetrollet17
16:27 9.05.2008
Mener ikke man skal flytte sammen bare fordi man får barn sammen. Tror hverken mor, far eller babyen ender godt ut av det... Men har dere lyst begge to så hadde jeg prøvd å ta kontakt med nav og hørt om et veiledningsmøte med de. Ta med deg barnefaren og snakk med de om mulighetene dere har rent økonomisk... for dere begge må jo få endene til å møtes om dere skal bo sammen.

Men for å svare på spørsmålet ditt så nei, jeg syntes ikke det er uannsvarlig av deg å ikke flytte inn sammen med barnefaren. Men det er mye som er lettere om man er to, og selv om besteforeldre stiller opp så er nok ikke det helt det samme.
WildPrincess
18:48 9.05.2008
kanskje det er mer uansvarlig å flytte sammen med han om du ikke føler deg klar for det. jeg syns det viser at du tenker deg godt om jeg. ta den tiden dere trenger,og ikke gjør noe fordi du syns du må!!!!
lykke til:)
elin+vebjørn i magen:)
22:08 9.05.2008
Nei,det synes jeg ikke,hvis du er 90 modell er du jo bare 18 år i løpet av dette året og jeg synes faktiks at det er veldig ansvarlig av deg å ikke flytte sammen med ham.

Vet ikke hvor gammel han er,men det skal utrolig mye jobbing til for å holde et forhold levende og hvis dere bor sammen,trenger det enda mer jobbing og tilpassing,noe som ikke er så lett når dere er så unge. Hadde du vært min datter,hadde jeg rådet det til å bo hjemme en stund til,så kunne jeg hjelpe det å avlaste deg og se om forholdet til barnefar holdt i noen år til,for å så prøve ut et evt samboerforhold.

Håper du finner den løsning som er rett for deg,og ikke la det presse til noe du ikke inderst inne vil. Si til deg selv,ønsker jeg dette av hele mitt hjerte,så får du svaret du trenger.

Lykke til
mamma tiL 1stor,1Liten+1spire
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------