GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
mye nedpress
18:03 9.05.2008
jeg har veldig mye nedpress for tiden.. er i uke 36+2.. fler som har det? er det normalt eller burde jeg sjekke det? noen som vet?
mygirl
Sv: mye nedpress
18:28 9.05.2008
Jeg har hatt det leeenge, tror det begynte rundt om uke 20!? Kanskje før det også... Tror nok det er ganske normalt! =)
På an igjen!!
19:13 9.05.2008
jada.. har hatt det lenge jeg og.. men er bare det at nå er det nesten konstant.. stopper ikke opp igjen lissom.. hehe.. men sikkert normalt ja.. bare litt vemlig når det ikke gir seg :)
mygirl
19:25 9.05.2008
Kan noen prøve å forklare hvordan det føles??

Lurer på om det er det jeg kjenner... Men vet liksom ikke...
Har kjent nå et par kvelder på rad at magen blir hard, og det vare leeeenge sånn ca 30-50 min. Da klarer jeg ikke sitte eller gjøre noe, må bare legge meg bakover. Og så er det akkurat som om babyen er på vei ut gjennom magen/symfysen på en måte? Ikke direkte nedover, men forran og skått nedover...

Har ennå litt over 7 uker til termin, og sist hadde jeg ikke noe lignende... Noen som kan forklare kanskje?
€ Nurk €
19:55 9.05.2008
Jeg har også veldig mye nedpress om dagene! er 37+2.. litt ubehagelig innimellom, men tror det skal være helt normalt i og med at babyen trenger ned i bekkenet:)
Kaalrot Fødeklar:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------