GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Navnet Trym - usikker
18:18 9.05.2008
Mannen min ønsker navnet Trym veldig sterkt. Men jeg er usikker.
Er ikke helt fan av det navnet. Men han ønsker det så intenst.
Jeg synes det høres litt hardt ut.

Hva synes dere?
Ønsker mange svar.
Chruo
Sv: Navnet Trym - usikker
18:33 9.05.2008
Jeg synes det er kjempefint jeg! :) Hadde det på liste over guttenavn på mine to siste, men de ble begge jenter, så da utgikk det. Dessuten valgte et vennepar å kalle sønnen sin dt navnet,så for min del utgår det jo uansett nå men det er et veldig flott navn synes jeg!
heidin
18:34 9.05.2008
Bare nevner det; det er kun DERE som skal bestemme navnet ;) Uansett andres meninger, både her og ellers. :)
heidin
18:42 9.05.2008
Trym er et veldig koselig navn : ))
prebs
20:48 9.05.2008
Det står mellom Trym og Even som guttenavn her. Synes det er et kjempefint navn:)
marien
21:35 9.05.2008
Navn er viktig, og det er foreldrene som må ta avgjørelsen. Så enighet er alfa og omega. Har et vennepar som nesten gikk fra hverandre pga navnekrangel! Der tok de loddtrekking, og faren "vant". Har til dags dato aldri hørt moren bruke barnets navn... Dette er ekstremt da, men viser hvor sterke følelser vi kan ha til navn. Her i gården satte vi opp en liste over jente og guttenavn, og strøk ut alle vi ikke kunne enes om. Hadde listen blitt tom, ja, da hadde det bare vært å begynne på ny runde. Men vi ble raskt enige, selv om noen favoritter måtte vike.

Synes at Trym er et fint navn selv:) Lykke til med avgjørelsen!
leilu
22:27 9.05.2008
Ikke helt min stil, men et veldig fint navn!
Synes ikke det er hardt, men ganske tøft egentlig :)
Ella Bella Karamella
10:47 10.05.2008
Hei,
Trym er et av de fineste navnene i norrøn mytologi, synes jeg.
Det er et sterkt navn, ikke hardt.
Det jeg synes er litt viktig er at søsknene får navn som fungerer sammen.
Men det er så utrolig mange fine savn fra n.mytologi.

Ask
Embla (som var de to første menneskene på jorden iflg n.mytologi)
Balder
Brage
Frøya
Heimdall
Idunn
Narve
Sigurd
Vilje
Ve

Lykke til!
Vi er også inne i runder for å bli enige. Problemet vårt er at vi liker alle topp 3 navnene så godt begge to at det er vanskelig å velge! :)
mummy0808
21:58 10.05.2008
Syntes det er kjempe fint:))
nussie
23:25 10.05.2008
sønnen til kusina mi heter Trym Aaron, og det var uvant i starten, men er enentlig ganske fint navn.synes Trym passer bra med et navn til ihvertfall;0)
andregangsgravid:0)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------