GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hadde egentlig aldri trodd at ....
18:18 9.05.2008
At jeg skulle være så heldig at jeg kunne skrive de fantastisk ordene her inne....men:...Jeg er GRAVID, i fjerde uke, etter første IVF forsøk:-)...etter en haug med positive tester, og fin blodprøve...har jeg i dag fått konstatert at jeg er gravid...
Og det er en merkelig følelse.....En veldig betryggende men rar følelse..men det jeg føler mest av alt....er at jeg stup trøtt, fordi jeg ikke har sovet de siste nettene...pga spenning...så her skal det soves....og jubles:-)))))
lubbeline
Sv: Hadde egentlig aldri trodd at ....
18:20 9.05.2008
Gratulerer!!!

:o)
Månestråle75
19:26 9.05.2008
GRATULERER SÅ MYE :)
singel og babyplaner..
19:36 9.05.2008
Gratulerer!
Chaiemae
22:34 9.05.2008
Gratulerer !
liesje
22:53 9.05.2008
Gratulerer! =D
Oh'rly
22:56 9.05.2008
Ååååå, deilig å høre, er kjempeglad på dine vegne! Babyklister i massevis til deg, og så satser jeg på at jeg får lov å komme etter om ikke så lenge :-) Snakkes!
Rakel64
23:41 9.05.2008
gratulerer :-)
lillebie
23:59 9.05.2008
GRATULERER SÅ MYE:)
angelica-s
09:59 10.05.2008
Fantastisk deilige nyheter! Lykke til! :)
hegeno
13:19 10.05.2008
Gratulerer så mye. Du har en fantastisk tid liggende forann deg. Kos deg, for det går altfor fort:)
lengtende?
15:11 10.05.2008
Fantastisk, gratulerer !!!
Gitte:)
21:49 10.05.2008
Det var flott!!! Gratulerer så mye :-) Gleder meg til å se deg med rund babymage på bergenstreff etterhvert (dersom vi kommer oss så langt - babyen sover langt mindre nå enn da hun var to uker gammel på forrige treff - med andre ord litt hektisk nå...)

Klem fra tobarnsalenemoren
yolanda
00:12 11.05.2008
Åh, så kjempe bra...
Gratulerer så mye.
Klemmer
-§StorkePlanlegger§- 10. pp
08:55 11.05.2008
Tusen tusen takk:-)))....På Nordica sa de at jeg skulle ringe i uke 7 og fortelle hvor mange det er..så det blir jo litt spennende......

Ja, blir spennende det Yolanda, med magen og alt...er vel ikke noe i veien for at du kan ta en aktiv baby med på treff, mange som kan holde, og som vil holde...dessuten er det ikke noe sovetrang;-)
lubbeline
11:00 13.05.2008
Hurra og gratulerer!!!
I&T&stripa
17:09 15.05.2008
Hipp hipp hurra og gratulerer! :o)
Deneb
11:21 13.05.2008
Gratulerer, så flott!!! Håper det klaffer for riktig mange andre også nå i løpet av sommeren!
Karina68
11:48 13.05.2008
Gratulerer!!
henny72
19:38 13.05.2008
Gratulerer så masse:-))))))
Snurri
12:34 14.05.2008
Gratulerer!! Så utrolig morsomt:)
SogH
17:36 15.05.2008
TUsen takk igjen...ja det er nesten litt uvirkelig, har vært og tatt HSG prøve nr to i dag, håper den har øket fint..stadig nye spenningsmomenter her skal vites...og sykepleieren var så søt, hun hadde sendt legen melding i helgen fordi hun var så spent på mitt HSG nivå...snakk om engasjement:-)))
lubbeline
20:16 15.05.2008
Litt sent ute, men GRATULERER!!!

Kjenner godt til spenningen rundt disse blodprøvene...masse lykke til!
(Dette er forøvrig den eneste blodprøven man kan ringe inn og få svaret på selv hvis den er sendt til/tatt ved Furst lab. Og man kan som oftest få svaret på dagen.)

Gleder meg till å følge deg her inne i 9 lange måneder!
callmebecka
08:39 16.05.2008
Får svar av legen senere i dag...håper jeg:-).....

eh, er bare 7 mnd og tre uker igjen i dag:-)...så dette går jo kjempefort...HAHAHA..not;-)
lubbeline
11:08 22.05.2008
Gratulerer så mye!
Håper formen din er suveren!
Tjorven1
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------