Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Like svangerskap?
21:08 9.05.2008
Har du opplevd å hatt noen like svangerskap? Tegn , sympt osv.
Jeg "kjente" det på meg sist jeg ble gravid, håper jeg blir det snart igjen.. men har ikke den "følelsen" som sist :/ men så sier alle til meg, at alle svangerskap er ulike, så det har kke noe å bety..
Min erfaring er også at alle svangerskap er helt ulike. Jeg venter nå min tredje gutt, men har hatt tre totalt ulike svangerskap på alle måter! Nr 2 kunne jeg kjenne på meg at jeg var gravid, da visste jeg det før jeg tok testen, 4 dager før forventet mens. Men nr 1 og nr 3 merket jeg ingenting. Med nr 1 så hadde jeg endel tegn som jeg i ettertid skjønner at jeg burde tenkt at kunne være gravid-tegn, men siden jeg ikke hadde noen følelse av at jeg kunne være gravid så tenkte jeg ikke tanken engang. Tok testen rett og slett fordi jeg hadde tenkt å oppsøke lege pga mye mageproblemer, og gjerne ville utelukke at det kunne være noe slikt :)
Jeg er gravid med gutt nr 2, og svangerskapene er prikk like. Jeg visste en uke før ikm at jeg var gravid (ikke planlagt), og skjønte tidlig at jeg bar på en gutt, og ble ikke overrasket på ul. Men likt svangerskap trenger nødvendigvis ikke bety samme kjønn, men jeg bare "visste" det på en måte likevel.