GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
NYTT Buzzador.com søker flere der har små barn, er gravide, har hund eller katt.
21:14 9.05.2008
Som Buzzador, får man tilsendt vareprøver,( etter man har takket ja til å være med) som man skal fortelle om til venner og kjente, man skal svare på et enkelt spørreskjema på nettet.

Sist fikk vi 12 flasker med den nye ketchup fra Idun.

Har du lyst til å være med?

Meld dig gjerne på med linken her, da får jeg vervepoeng, og får bli med på enda flere "oppdrag" :-)

http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=sille

Nå søker vi flere Buzzadorer og setter pris på om du vil invitere hunde- og katteeiere samt småbarnsforeldre til å være med hos oss!

I år har vi hatt flere Buzzadorkampanjer for barnemat som retter seg mot foreldre med barn i alderen 6-7 måneder. Kampanjene har blitt veldig godt mottatt og vi kommer til å fortsette med det året ut, muligens også til neste år. Derfor vil vi gjerne rekruttere flere Buzzadorer som har barn opp til ca. 7 måneder. Gravide er også varmt velkomne!
siww
Sv: NYTT Buzzador.com søker flere der har små barn, er gravide, har hund eller katt.
22:12 9.05.2008
Vel... kan ikke si jeg er direkte imponert over opplegget deres... Fra registrering tok det 6mnd kanskje fra jeg hørte noe mer fra de, og den eneste kampanjen jeg har fått vært med på var innleveringsfristen for rapporten som skal skrives utgått når jeg fikk vareprøvene....
Makko med gutt i magen
Sv: NYTT Buzzador.com søker flere der har små barn, er gravide, har hund eller katt.
22:44 9.05.2008
var ingen plass på skjemaet man skulle krysse av om man var gravid.
bare jeg som ikke leste ordentlig eller?
Myrtel med blåbær
09:42 10.05.2008
Husker ikke hvordan skjemaet ser ut?? men send evt. en mail til de :-)
siww
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------