Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
ååååååå....... blir så irritert på gammelsjefen min.........
21:29 9.05.2008
ho har nekta meg feriepengan hele tia sia eg slutta ifjor.... sir at eg ikkje får de i juni.
men så forje mnd sa ho at eg sku få de den 12 mai, men sia den 12 e helligdag så sku eg ha de idag.... men NEIDA! alle som jobbe der har fått lønn, men eg har da ikkje fått feriepengan! jævla drittkjæring!
ka eg skal gjøre? vi reise jo til syden om 3 uker å treng feriepengan.
Sv: ååååååå....... blir så irritert på gammelsjefen min.........
21:40 9.05.2008
Hun har ingen rett på å holde tilbake feriepengene dine. Etter siste arbeidsdag til din gamle arbeidsgiver har du krav på å få utbetalt feriepengene etter 14 dager. Siden hun nå har holdt dem tilbake har du også krav på renter for denne "overtiden"
21:45 9.05.2008
ja, vet ka eg har rett til... men ho gir seg ikke....
har pratet med advokat og de sa eg sku si til ho at eg SKU ha pengan utbetalt for ho ar ingen rett itil å nekte meg de. sa det til ho forje mnd men har ikke sett noe til pengene enda....
21:58 9.05.2008
har nettopp hatt det samme problemet med min gamle arbeidsgiver. skulle hatt feriepengene i januar, så sa han februar og etter det så hørte jeg ingenting, selvom jeg maste og maste...endte til slutt at jeg koblet inn forbundet mitt, da gikk det to uker og jeg fikk pengene mine nå i april:) man må bare stå på sitt og ikke gi seg, men veit og skjønner din frustrasjon, så hvis du er organisert så få hjelp av de..