GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Noen som angrer på valg av kjole...?
21:43 9.05.2008
Jeg prøvde brudekjolen min i kveld med undertøyet jeg skal bruke.
Begynner å tvile litt på om det er drømmekjolen.... :(
Skulle absolutt ha stoppeløs kjole da...og jeg er ikke så barmfager akkurat, så jeg føler at kjolen sklir litt ned...
Gifter meg om en mnd (ikke tid til å finne noe ny kjole nå...)

sukk...
Anonym
Sv: Noen som angrer på valg av kjole...?
21:51 9.05.2008
jaaaa..
funnet en annen jeg bare elsker.. den i skapet ble bare blæh..
Sfinx'n
01:05 10.05.2008
Jepp. Skikkelig! Så mye at jeg tror jeg kommer til å ha en annen kjole i bryllupet enn den som henger i skapet nå... Kjøpte kjole når jeg var 2-3 mnd gravid, skal gifte meg 3 mnd etter termin, og den kjolen jeg kjøpte kommer ikke til å se bra ut på en kropp som fødte for 3 mnd siden...
Anonym
17:04 11.05.2008
jeg kjøpte kjole for noen mnd siden. har vært i tvil etterpå og jeg har også vurdert å kjøpe ny kjole eller bytte den jeg kjøpte. de på brudesalongen har vært utrolig flinke. kommet med forslag på hva jeg kan gjøre for å bli fornøy. hvis jeg ville bytte måtte jeg bare det også. nå har de sydd litt på den, justert litt og orda og den BLIR SÅ FIN. nå er jeg helt gira =)

masse lykke til alle sammen =)
KR0705
18:22 11.05.2008
jeg kjøpte kjolen min 1 år før bryllupet og tenkte aldri på andre kjoler.Visste bare at det var den jeg skulle ha når jeg så den,hadde prøvd andre kjoler og men fikk ikke den følelsen en skal ha for å si det slikt.Har enda ikke angret på kjolen og det er 1 år siden nå:)
Casiopeia og vinter prinsessa!
01:17 12.05.2008
Hei:)

Kjøpte kjolen min for bare noen dager siden, så har ikke rukket å angre enda;)
Men angående din stroppeløse kjole, er det jo kanskje mulig å sette stropper på, enten "rett over" eller som halter-neck. Evt så har jeg sett stroppeløse kjoler som har fått påsatt bredere stropper, kanskje det kan kalles skulder-kapper? Da vil jo kjolen holde seg oppe. Ellers kan du jo jukse litt med bh-størrelsen på dagen....

Fin blir du nok uansett:)
lucyliu
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------