GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Dumme p-sprøyte, vil ha mensen NÅ!
23:01 9.05.2008
Ååååååååååååh, så forferdelig irriterende! Jeg tok den siste p-sprøyta 1 mai 07, og den skal da vare i 3 mnd. Jeg vet jo at det kan ta laaang tid før man får tilbake mensen etterpå, men jeg trodde da vitterlig ventetiden endelig var over da jeg fikk mensen den 1 mars i år. Så smalt det i med en ny mens den 24 mars, husker tilogmed jeg syns den varte lenger enn vanlig.

MEN NEIDA, her sitter jeg uten å ha sett snev av mensen siden den gang, og jeg hadde sist sex rundt den 22 mars, så da er jeg vel for pokker ikke gravid heller.

Dumme, dumme p-sprøyta, først mens, så ny mens etter 24 dager, så ikke tegn til mens på 46 (!) dager

NÅR BLIR DEN ?%(&)€#%% SPRØYTA BORTE?!?!? Vil ha igjen syklusen min NÅÅÅÅ!!!

*kjempefrustrert*
Boogie Woogie
Sv: Dumme p-sprøyte, vil ha mensen NÅ!
23:12 9.05.2008
*dytt*

Boogie Woogie
23:22 9.05.2008
Du kan jo være gravid, har du tatt en test?
Jeg blei gravid 1,5 mnd etter å ha satt siste p-sprøyta, men har hørt at det kan ta opp til 18 mnd før en blir gravid. Men, det er altså ingen selvfølge.
Ta en test du, kanskje du alt er gravid?
Joikaboll@_HØYgravid_
23:52 9.05.2008
Det er registrert at sprøyta sitter i kroppen lenger enn 18 mnd. Det er registrert at det har gått så mye som 36 mnd før en har fått mensen tilbake. har selv brukt den dritten av en sprøyte og tok faktisk 2,5 år før min syklus var stabil. Men jeg hadde brukt den i nesetn 4 år. Det kommer ann på kvinne til kvinne og kroppen vår på vhor lang tid det vil ta... desverre...
doffine
23:59 9.05.2008
Tror nok ikke jeg er gravid, nei, siden jeg ikke har hatt sex siden før siste mens.

36 mnd før man får igjen mensen, ja, men jeg har jo hatt mensen 2 ganger, bare at den tydeligvis er VILT ustabil!

*Knurr*
Boogie Woogie
09:23 10.05.2008
Da tar du deg en tur til legen og får den "kuren" (som jeg ikke husker hva heter) som setter syklusen din igang. Jeg vet om mange som har brukt den,med god effekt.

Det tok meg over 18 mnd å bli gravid med 1 mann pga Psprøyten =(

Lykke lykke til =)
2RampeteSmå
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------