GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hvordan kjennes det ut disse "festesmertene" eller hva de kalles? :)
23:01 9.05.2008
Når livmoren utvider seg, hvordan kjennes det ut?

Har så sinnsyke smerter nederst på magen, rundt der jeg tror livmoren ligger.. Kan det være festesmerter?
Kjennes nesten verre ut en sterke menssmerter, men ganske likt.

Har IKM 15. mai ca..

Takk for svar:)
Lille*JaMa5pp
Sv: Hvordan kjennes det ut disse
20:22 12.05.2008
Hei:)
Jeg lurer på det samme...har også noe som ligner menssmerter, men hadde IKM 10mai...ingen tr ennå....
legol
21:04 12.05.2008
snart mor til to og har aldri merket noe til dette....
lillemanns mamma
21:08 12.05.2008
Livmoren utvider seg ikke så tidlig, men man kan kjenne stikninger når embryoet "graver" seg ned i livmora. Ikke spesielt vondt i mitt tilfelle, iallfall
henny72
21:14 12.05.2008
jeg tror jeg har hatt det samme...
Men hørt det er mest på høyere side også.
Hm, har ikm den 15 jeg også.
Håper inderlig det er en spire som har klora seg fast hos meg og dere!:)
Mine vil ha baby
21:24 12.05.2008
Er nok litt individuelt hvordan det kjennes ut. Hos meg var det omtrent som begynnende menssmerter bare at mensen aldri kom...
Skalsnartblimamma
22:52 12.05.2008
Jeg hadde veldig sterke menssmerter uten at mensen kom når jeg ble gravid.. vanligvis så brukte jeg å kjenne samme dagen når mensen skulle komme, (litt smerter bare) men nå hadde jeg skikkelige menssmerter i over en uke uten at mensen kom.. og da viste det seg at jeg var gravid.

Lykke til da:)
Madde og sommergutt:)
08:46 13.05.2008
Jeg hadde også sterke menssmerter den første tiden da jeg ble gravid. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å få mensen når som helst og at jeg ikke var gravid i det hele tatt. Men joda. Jeg var så gravid som bare det =)
Jeg hadde sluttet på p-piller bare noen måneder i forkant av at jeg ble gravid, så jeg tenkte at det kunne også være at kroppen min reagerte annerledes enn tidligere. Jeg har normalt sett ikke hatt så mye menssmerter, så jeg regnet med at jeg kom til å få en kraftig blødning når den først kom. Men nå er jeg 34+2 uker på vei og om 2 dager kan jeg offisielt si at jeg er høygravid =)

Jeg så i et innlegg høyere opp her at en eller annen skrev at livmoren ikke har begynt å strekke på seg så tidlig. Det er stikk motsatt av den informasjonen jeg fikk fra legekontoret. Jeg fikk forklart at årsaken til disse menstrasjonssmertene var at livmoren begynte å vokse, at det skjedde ganske så raskt. Den vokser ikke så fort, selv om det kjennes ut som at man skal revne når som helst. Men det er veldig individuelt hvordan kroppen reagerer ved befruktning vil jeg tro...
rose_of_ice
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------