GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Svenske faddere, går det?
23:46 9.05.2008
Kan broren og kusina til mannen min være faddere selvom de er svenske (og bor i sverige)?
Emilia m juni-jente i magen♥
Sv: Svenske faddere, går det?
00:21 10.05.2008
Sønnen vår har onkelen sin som fadder. Han er amerikansk statsborger og bosatt i USA, og var ikke med i dåpen. Han fikk tilsendt papirer fra presten om at han var registrert som fadder for Tobias og 4 bilder tatt ved dåpefonten av guttungen tatt av de som jobber i kirken. =oD

Så det skal være mulig det.
TobiMum
09:53 10.05.2008
Sønnen vår har halvparten norskeg og halvparten danske faddere.Døpt i sjømannskirken i København, men ikke noe problem for den norske kirke uansett.
Smånetta 14.mai
11:38 10.05.2008
Tror bare fadderene må være medlem av statskirken, men det spiller ingen rolle om hvilket land de er fra tror jeg. Jeg fikk ikke være gudmor for en venninnes datter som bor på Gran Canaria fordi de døpte henne i den katolske kirke, og jeg er ikke katolikk...
Hormonbomba
14:18 10.05.2008
Ok, da går det vel greit. Hadde egentlig regnet med det siden broren var forlover uten problem da vi giftet oss. Hadde bare ikke så lyst at hun kusina skal være fadder, liker henne helt ærlig ikke særlig godt, men vil ike si det til mannen min som er "bare sååå nære" med alle søskenbarna sine..
Emilia m juni-jente i magen♥
15:42 10.05.2008
Det viktigste er vel at de som skal være faddre er medlem av et trossamfunn som ikke forkaster dåpen, dvs. de må ikke være medlem av Den Norske Statskirke, så lenge de er medlem en annen plass der det også benyttes dåp.
Småtrollet med prinsesse nr.2
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------