GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
I kveld har jeg virkelig lagd Sydens beste pizza!
00:36 10.05.2008
Og det er nok over til å dekke en halv bataljons matbehov.
Balooa konspiratør
Sv: I kveld har jeg virkelig lagd Sydens beste pizza!
00:53 10.05.2008
Rimelig sugen på hjemmelaget pizza jeg da! Må ikke friste meg på denne måten:D
Synd jeg bare hadde klart et halvt stykke så hadde denne forbanna kvalmen tatt over kroppen min igjen..
;)Renate&Gabriel;)
00:57 10.05.2008
Ikke meningen å såre deg, men ordene kvalitet og kvantitet har forskjellig betydning. Mye er ikke alltid bra?

Nå har jeg forresten aldri smakt en god pizza i Syden, så din kan faktisk være best.

Nå har jeg lyst på pizza også, og det er din skyld!

Kan du sende litt i en flaskepost eller noe? Siden det nok er LENGE til jeg kommer meg til Syden igjen, for øyeblikket tviler jeg på at jeg hadde kommet inn døren i et fly engang.

SULTEN!
mamma&bollerina-høygravid-
12:03 10.05.2008
Mye er ikke alltid bra nei, men et halvt stykke var da litt i kjipeste laget!
Er du ikke enig i det da?

Du får ta en syden tur når du har fått ut ungen og dere skal på ferie da vet du;) Er vel ikke lenge til termin om du føler deg så stor!:D
;)Renate&Gabriel;)
12:07 10.05.2008
Den kan umulig være bedre enn fiskepinner.
Øyenbryn
16:18 10.05.2008
Blir nok syden ja, om enn ikke før september.
Men nå kan det umulig være lenge til jeg er ferdig, lyste -5 dager mot meg når jeg logget meg inn nå. MEN i dag *pustepause* har jeg hverfall rier.
Prøver å drøye i det lengste med å reise på føden. Mye kjekkere på krangle!
mamma&bollerina-strandet hval-
18:54 10.05.2008
er det lov å dele oppskrift?
trude_venter_tvillinger_juni08
18:56 10.05.2008
åå,har du rier nå?? Nå var vel jeg litt treig med å svare her da..
Godt med en syden tur i september da! Har du noe å se frem til;)

Krysser fingrene for at det blir føden og nybaby på deg i kveld/natt da!!;);) Maasse lykke til!

Men ja.. må nok si meg enig i at det er litt gøyere her enn på føden ja.. Så du får knipe igjen så lenge du klarer da! Hehe..:D
;)Renate&Gabriel;)
00:40 11.05.2008
Jøye meg for en respons!

Jaha, oppskrift kan deles..jeg kjøpte en ferdigblanding til pizzabunn som måtte blandes med olivenolje og vann. Oppå den hadde jeg tacokjøttdeig, sjampinjonger, tomatsaus med olivenolje, paprika, løk, ananas og masse ost!

Faen nå ble jeg sulten.
Balooa konspiratør
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------