GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Ris og ros

Her kan dere legge inn ris, ros, tips eller ønsker dere har om Barnimagen, DinBaby og BarnetMitt. Vi leser alle innlegg, men har ikke kapasitet til å svare på alt. Vi ønsker å ha en stor takhøyde her på sidene, derfor vil en del av dere alltid være uenige i våre avgjørelser på hva vi velger å slette. Men når det er trakassering av personer og nick vil vi gjerne ha beskjed slik at vi kan slette disse innleggene. Det er heller ikke lov med kjøp,salg eller markedsføring på sidene. Send moderator en mail dersom du vil ha noen slettet . For annen support ta kontakt med webmaster Regelverk og svar på tekniske spørsmål finner du på Regelverk og support
Ting vi jobber med ligger her Oppslagstavle
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvorfor tar det så utroolig lang tid å få svar???
00:45 10.05.2008
Hei igjen
Den 25.04 la jeg inn et ønske om å få til et eget PGD-forum

Hvorfor i alle dager tar det så lang tid å få svar på et sånt spørsmål, i forhold til de som klager på krangling, reklame osv...
Venter tålmodig på svar, håper på svar snart.
Syns jeg har venta en stund nå.........
Silje76 *
Sv: Hvorfor tar det så utroolig lang tid å få svar???
13:03 10.05.2008
Hei,

Dette har sammenheng med hvem som kan svare på hva. Min oppgave er å følge opp alle klager vedr. hva som skjer i debattene, mens det er jordmor Siri og webmaster Janne som evt. oppretter nye debatter. De har mindre tid til å svare på spørsmål her inne, enn jeg har.
Moderator Hannah
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------