Sv: Synes du far skal ha rett til sine uker med pappapermisjon uavhengig av mors jobbsituasjon? Signér her!
07:50 10.05.2008
Jeg skal skrive under!!! Jeg har rehab.penger, og pga dette så straffes vi med at Pappan ikke får perm. Fy så urettferdig.. Jeg skulle mye heller fungert ute i arbeidslivet, og har ikke valgt at livet ble slik. Og pga det skal han nektes samvær med nurket når det kommer... Idioti!!!
Sv: Synes du far skal ha rett til sine uker med pappapermisjon uavhengig av mors jobbsituasjon? Signér her!
10:45 10.05.2008
ja, bare fodi jeg ikke jobber så får ikke barnefar betalt pappaperm (han får bare 2 uker UTEN betaling). det er veldig dumt at han og barnet må straffes for at jeg velger å utdanne meg. skal signere
19:39 10.05.2008
Signerer her ja! Jeg har valgt å være hjemme ett år og jobbet som dagmamma. Tjente så lite at nå når nr fire kommer, får jeg bare engangs-stønad. Dermed ingen perm på far. Jeg kommer jo til å begynne å jobbe igjen etter perm, så syns dette er dårlig!!! Blir jo ikke akkurat rik på engangs.st. så burde jo begynne å jobbe tidligst mulig.
11:01 11.05.2008
Hvorfor skal de ha tlf nr?
Det er ikke jeg så intressert i gi fra meg, har fått rare tlf før p.g.a underskriftskampanjer (av de som har det alstå).
Men jeg vil gjerne skrive under, student m/jobb ved sidenav, men likevel så har jeg ikke jobba 50% så far har rett til permisjon. Men når ungen er poppet ut og vi fordeler perisjonens DA tels plutselig skolegang som "jobb"!!!!!!!!