GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Nordland

Bodø/Fauske :)
08:42 10.05.2008
Har termin i januar , fikk først 15 januar men ska sjekkes ånklig på Tirsdag:) Noen andre som har rundt dær eller nåkka:)
Trivelig å få kontakt med andre gravide i nærområde:)
MissBabyKlar
Sv: Bodø/Fauske :)
12:40 19.08.2008
Har termin 21.jan, men har ikke vært på UL ennu, så kan jo bli bytta.
Bor i Bodø. E det ingen andre fra Bodø som e gravid nu?
Christine`s mamma
20:18 22.08.2008
Heisan!

Jeg bor på Rognan, og er 7 uker på vei. Så min termin er ikke før 11. april. Andre i området som venter på denne tiden?
glederseg75
20:18 23.08.2008
Jeg bor i Bodø, har termin ca 30. mars. :-)
Andria
12:20 25.08.2008
Heisann! Ny her jeg. Har termin ca 17april. Har ei jente på 20mnd fra før. Bor i Bodø. Morsomt å kunne blir kjent/treffe andre her i området.
Trollmor_83
13:36 25.08.2008
Har termin i begynnelsen av mars. Noen av dere som har vært på Kafka enda, eller som har tenkt seg dit??
Var der endel i forrige svangerskap og det var veldig hyggelig, så tenkte at jeg skulle mote meg opp denne gangen og.
lillesmor
10:54 29.08.2008
Jeg har termin i mars og bor i Bodø. Har sett annonse for BiM-treff på Kafka i BodøNU hele året, men nå når det endelig er aktuelt å gå dit er den jammen borte.. men det må jo kunne startes opp igjen!
Notie
15:42 3.09.2008
hei, har kommet litt lengre i svangerskapet (har termin i november), men vil gjerne møte andre gravide uansett termindato:) Er det noen som skal på Kafka i kveld (3.09)?
le-rock
11:11 4.09.2008
Var ikke sikker på om det var noe treff, siden jeg ikke fant noe i avisen denne uka.. men stiller gjerne neste onsdag, hvis det er noen andre som skal. Anyone?
Notie
15:28 4.09.2008
Ok, da prøver vi neste onsdag :) På Kafka har de alltid ett bord reservert til BIM på onsdagene, litt usikker om de bruker å annonsere dette i avisa. Ta gjerne med andre som er gravid!
le-rock
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------