GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Keisersnittdebatten

Keisersnitt eller vanlig fødsel?

Ingen må tro at et keisersnitt er en enkel løsning for mor og barn. Det beste er å føde naturlig. Men i noen tilfeller er keisersnitt det eneste riktige, enten av hensyn til mor eller av hensyn til barnet. For mor kan dette ha både fysiske og psykiske årsaker og begge deler er like viktige.
Denne debatten er ment som en møteplass for dere som kanskje skal ta eller har fått bestemt at dere skal ta keisersnitt.
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
innvendig sting og strips
14:32 10.05.2008
Jeg tok ks 28.04 og de sydde innvendig sting til slutt(ytterste hudlaget) også satte de på mange små teipbiter(strips) over såret etterpå. Det jeg nå lurer på er når jeg kan fjerne teipbitene.....Såret har grodd veldig fint og teipbitene har begynt å løsne litt i kantene....

Noen andre med liknende erfaring her????
Lille my31
Sv: innvendig sting og strips
14:50 10.05.2008
Strips hjelper til å holde et sår lukket mens det gror og skal sitte på i minimum 5 dager, så dersom såret har grodd fint tror jeg nok du kan ta de av med god samvittighet..
Pearl 33 + junigutt*høygravid*
22:42 10.05.2008
På sykehuset fjernet de stripsene den dagen jeg dro hjem, 3 dager etter ks!!! så jeg tror du helt trygt kan ta de av nå!
Bie&babylove:-)
20:09 11.05.2008
Takk for hyggelige svar!!!
Lille my31
02:47 12.05.2008
For aa avlaste saaret saa det ikke blir strkk i det og gror finest mulig er det helt greit at de sitter paa til de faller av av seg selv.
Det fikk iallfall jeg beskjed om. Saa her satt de paa i flere uker og jeg har verdens tynneste og finesta arr naa.
Intensity har jente i magen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------