GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Ung og gravid

noen her hvor foreldrene deres tok det jævlig/tungt da dere fortalte at dere var gravide?
19:46 10.05.2008
Skriv litt da:)
1.gangsbaby i magen=D
Sv: noen her hvor foreldrene deres tok det jævlig/tungt da dere fortalte at dere var gravide?
19:53 10.05.2008
Nja.. Mamma ble ikke direkte glad med en gang! Hun sa noe sånt som: "Neeeei??!?! Dere kunne ikke venta litt da?! Neeei, huff!"
Men nå er det vel hun som gleder seg mest av alle :D Ringer meg nesten daglig for å høre hvordan det går.. Kjøpt masse tøy, og nå driver hun å strikker babyteppe..
nuffe-nuffen *med gutt i magen
Sv: noen her hvor foreldrene deres tok det jævlig/tungt da dere fortalte at dere var gravide?
21:45 10.05.2008
min mor hylte at jeg var uansvarlig og ung og at ungen ikke kommer til å ha det godt hos meg.. så ja, hun tok det nok tungt. men mine foreldre er veldig kristne, og liker ikke sex før ekteskap...:P
Therese^^
14:10 12.05.2008
pappa fikk et skikkelig sjokk, han sa det var tidlig. men heldig vis er han villig til og støtte meg igjenom hele svangerskapet og til jeg får jobbet igjen og babyen skal i barnehagen
siljepia88
22:06 12.05.2008
Eg var sikker på at mamma kom til å "klikke". Har ei søster som fikk ungen 1mnd etter at ho fylte 18. Etter det sa ho alltid til meg at eg måtte vente, vere forsiktig, finne den rett, ikkje få unge tidleg osv.
Og så kjeme eg no då, 18år og gravid:P Utruleg nok tok ho det fint, og sa ho gleda seg til "påfyll" av barnebarn;) *sukk* skal seie eg vart glad då:)
Småtroll på veg!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------