Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Hvem er det som har blitt kicka ut
21:27 10.05.2008
og gjerne vil få slettet profilen sin ?
*nysgjerrig*
Anonym
Sv: Hvem er det som har blitt kicka ut
21:29 10.05.2008
Er det hun med koseposen??
Anonym
21:31 10.05.2008
Det er flere enn en som har blitt kicket ut, ganske mange faktisk.
Det er mange som alltid er anonyme og slenger masse dritt, så det kan være mange det.
Anonym
00:35 11.05.2008
Så det er Ludderet, det var vel ikke så moro når hun ble avslørt vel. Artig!
Det kom jo frem at hun både var Ludderet og Darla, hehe..
Anonym
12:53 11.05.2008
Er det ulovlig da? Såvidt jeg har lest, har vel ikke Ludderet gjort noe ulovlig? Vet om mange andre her som burde ha blitt kicka ut waaaaay før henne. Såvidt jeg har sett har hun vel bare sagt hva henne mener. No crime in that!
Det kom fram? Jeg leste ingen plasser i tråden at det kom fram. Var veldig mange som heiv seg på bølgen, men det ble aldri bekreftet.
Skjerp dere nå, dere er latterlige!
Anonym
23:50 11.05.2008
Nope, detta er funny!
Anonym
23:56 11.05.2008
Hvem er det som har blitt kicka ut da? Siden ludderet fortsatt er her, mener jeg?
Anonym
00:15 12.05.2008
Både ludderet og darla er jo aktive (*knegg* nekter du fortsatt for at du har to profiler,ludder??).
Hvem er det som har blitt kicka ut? Sug Lut? Dr. Yppert? Hvem, hvem...si det da ;-)!!
Anonym
00:24 12.05.2008
Det har jeg vel aldri nektet for ;-)
Prøvde å redde stakkars darlas rykte en liten stund, men ser ikke poenget i å stresse mer med det, for meg er det jo i grunnen bare underholdning, hehe...