GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Noen tips på å få barn på 1 år til å like tannpuss?
21:29 10.05.2008
Hun nekter totalt å pusse tennene...Spesielt di oppe.. Hun er 1 år.
Hun snur seg bare bort og kniper igjen munnen..
Anonym
Sv: Noen tips på å få barn på 1 år til å like tannpuss?
21:38 10.05.2008
å ja dette hørtes kjent ut... men vi lurer og "leker".. Og noen ganger det er helt umulig bestemmer mamma og pusser litt med tvang! Pusse tenner gjør vi nemlig bare!!
shanty73
00:09 11.05.2008
Enig, veldig kjent. Hender vi pusser med tvang ja... han liker det ikke! Prøver å få ham til å le mens jeg holder så vi kommer til.

På morgenen får han pusse selv, også sitter jeg på gulvet og pusser mine. Så vil han gjerne pusse mine, og da lurer jeg meg til å pusse hans imens.
noninona
01:15 11.05.2008
Her er det tvang, men ho har heldigvis resignert no. Får pusse sjølv etterpå.
Anonym
12:12 11.05.2008
Begynte å sette Mina på vasken, så hun kunne se seg selv i speilet mens jeg pussa. Det var kjempe popp. Nå digger hun å pusse tennene selvom jeg glemmer å sette henne oppe på vasken. Blir nesten litt sint om jeg ikke er rask nok hehe..
oslojente80 Mina f 07.09.06
14:56 11.05.2008
bruk barnetannkrem? min elsker smaken av den. ikke mye selvfølgelig, men litt
Lykkeliten2
09:30 12.05.2008
Ingen tips her, vi har prøvd alt; sitte foran speilet, gjøre det sammen, elektrisk tannbørste, forskjellig barnetannkrem etc. Hun hater det, og vi må pusse med tvang. Etter vi har pusset litt får hun tygge på børsten, og DA er det visst moro (men dessverre ikke effektivt nok til at det holder). Håper det går seg til, det er ikke gøy med hylskrik morgen og kveld :-/
Sanasol
10:58 12.05.2008
Elektrisk tannbørste som spiller en liten melodi hvert minutt gjorde susen her.
Det hørtes ut som det ble begått et mord ved hver tannpuss her, men nå når han ser vi plukker frem den elektriske tannbørsten, så begynner han å smile og le...!!! Han får lov til å holde den selv etter vi er ferdige med å pusse. Han digger den!
Lykkekløver
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------