GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Brudekjoler for gravide
21:38 10.05.2008
Har lett og lett etter brudekjoler for oss med mage, men synes ikke jeg har funnet noe som passer mn smak. Skal ha en enkel sermoni, og lette etter en enkel kjole. Nå har jeg funnet den! Tipser gjerne om det svenske nettstedet 4mom.se
Her har de det meste for gravide, mye fint! Ikke bare brudekjoler! :)
EsåE
Sv: Brudekjoler for gravide
16:05 11.05.2008
Er også gravid og på kjolejakt... d er virkelig ikke lett..kikket litt på siden du anbefalte, og fant en der som jeg synes var fin (med perledetaljer). Men synes d er litt skummelt å kjøpe uten å få prøvd den først, og få sett den m "egne øyne".. Synes den kanskje så litt tynn og gjennomsiktig ut.. Hvilken kjole har du valgt?
lykkeli&gla,tralalala=)
Sv: Brudekjoler for gravide
09:25 12.05.2008
Var nok den samme... Med perledetaljer foran! Har allerede bestilt den, venter i spenning! Er jo lett og returnere den om den ikke skulle passe. Har iallefall IKKE funnet noen bedre kjoler som kan kle meg. Var inne på finn.no og lette etter brukte, men de falt ikke i smak. og vi skal ha det helt enkelt, så da vil jeg ikke bruke 5-6 tusen på kjolen heller... Venter spent! :) Er ialle fall plass til mage!
Kos
EsåE
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------