GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Dorthe Skappel
23:02 10.05.2008
Fin dame asså, men blir så drittlei av at hun står å vrikker og gjør seg til som en liten fjortis!! Skulle tro gullruten var laget kun for at hun skal få vise seg frem!

Hva synes dere damer??
Anonym
Sv: Dorthe Skappel
23:03 10.05.2008
helt enig...litt for mye "gid a meg"
Anonym
23:06 10.05.2008
Helt enig med deg! Det ser ut at programmet er laget for at hun skal vise seg frem! Hun bør byttes ut med noen som ikke er så egosentrisk.
Anonym
23:26 10.05.2008
Herregud så stygg dere er! Det stinker janteloven her! Misunnelse er en stor lidelse, en folkesykdom!
Anonym
23:33 10.05.2008
dorthe er flott dame....
Anonym
23:40 10.05.2008
Kvinne er kvinne verst ja. Sjalusien raser, selv om de ikke vil innse det selv.......
Dorthe er flott!
Anonym
23:48 10.05.2008
Hun har en fin kropp, og et pent ansikt.

Men jeg synes ikke hun er noe flink. Hun virker kunstig på skjermen. Det har ingenting å gjøre med å være "kvinne værst".

Jeg har ingen ambisjoner om DS sin jobb. Men det må da være andre damer som er like pene som kunne gjort en like god jobb?
Anonym
23:47 10.05.2008
Joda, hun er flott, men det re ikke så vanskelig å holde seg godt når man legger seg under kniven :) Uansett, om hun er aldri så mye en pen dame, er hun rett og slett for mye for meg. Personligheten hennes som den fremtrer som programleder, er så affektert at jeg ikke klarer henne.
Anonym
23:52 10.05.2008
so what? Hva vet du egentlig om at hun har lagt seg under kniven? Det er nå uansett ikke noe gale i det da? Kjenner du henne kanskje siden personligheten hennes plager deg? Nei, skjerp dere janteryttere!
Anonym
00:00 11.05.2008
Jeg påberoper meg retten til å ikke like programlederes tv-framtoning, selv om de er pene, uten å bli anklaget for å utøve janteloven.
Anonym
00:07 11.05.2008
Så slutt å spekulere i plastisk kirurgi og en personlighet du ikke kjenner da!
Merkelig at det bare er grinete damer som ikke liker henne da.
Ingen menn eller normale damer som reagerer på henne som programleder. Da hadde hun nok ikke fått jobbe som programleder
Anonym
08:39 11.05.2008
Syns hun er flott jeg!
Har sett intervju med henne uten sminke, treningsdress og på tur med bikkja (sånn naboer, venner kjenner henne sa hun da).

Noen som vet om en stygg kvinnligprogramleder på tv2???????
blåbæret
14:57 11.05.2008
Guri Solberg syns jeg er mindre pen..
sånn siden du først spør liksom....:/
Anonym
14:56 11.05.2008
Bare en liten kommentar til innlegget til anonym 00:07.

"Ingen menn eller normale damer som reagerer på henne som programleder. Da hadde hun nok ikke fått jobbe som programleder"

Mannen min tåler ikke trynet hennes. Han synes hele henne rett og slett er fæl.
Anonym
14:32 11.05.2008
Ja, jeg kjenner godt til henne utenfor skjermen. Og ja, jeg vet at hun har lagt seg under kniven, men det har hun jo sagt selv offentlig også da. Det er da ingen skam å bruke kosmetisk kirurgi for å holde seg godt. Det var mer enn kommentar til det om at hun er så vakker. Mitt poeng er at det ikke er vanskelig å holde seg bra om man bruker kirurgi. Det har ingenting med janteloven å gjøre. Dorthe er meget pen hun, men jeg liker ikke personligheten hennes og synes hun er affektert. Big deal. Janteloven er ikke en issue hver gang man ikke har sansen for noen som er fysisk attraktiv, å bruke det som motargument er barnslig og lite reflektert.
Anonym
14:34 11.05.2008
Dorthe er en god vennine av meg.. Og det dere ser på skjermen sånn er hun til vanelig også.. Så hun gjør seg ikke til!
Anonym
15:03 11.05.2008
Dorthe er pen og sikkert en hyggelig person, men en god programleder er hun dessverre ikke..
Anonym
15:12 11.05.2008
Plastic fantastic! De puppene ser virkelig ikke bra ut!! Sjekk bildet av nestenglippen i VG, lite pent...
Anonym
15:38 11.05.2008
Virker som om mange bare vil ha de helt unge på skjermen.
Dere har virkelig et problem,ser jeg, med at modne damer holder seg bra. Bedre enn dere som klager, tror jeg.

;)
Anonym
15:43 11.05.2008
Hæ? Jeg synes ikke at tydelig fake silikonpupper er spesielt stilig. Spiller ingen rolle om man er 18 år eller 50 år, stygt er det uansett når man ser så tydelig at man har silikon. Er det ikke lov å mene det uten av jantelov og misunnelse blir dratt inn i bildet? Hvis jeg hadde sagt at jeg ikke synes at en fyldig dame var flott, er det ingen som hadde kommet drassende med janteloven og sagt at jeg bare var misunnelig....
Anonym
15:56 11.05.2008
Eeeelsker DS! Hun er sexy og lekker! Flink proglamleder! Synes hun er penere enn mange andre kvinner hertillands...
Anonym
16:57 11.05.2008
Jeg har møtt Dorthe mange ganger, og hun er morsom og koselig nok, men veldig bevisst på seg selv og sitt utseende. Jeg liker henne som person så lenge det ikke er menn i nærheten. Med en gang det popper opp en mann blir hun helt uutholdelig synes jeg. Hun VET at hun trollbinder mange menn, men hun bommer innimellom og jeg blir bare flau. Det er nemlig veldig mange menn som ikke liker henne eller fremtoningen hennes. Menn er ofte enten eller ifht henne, og det de ikke liker er nettopp det at hun virker tilgjort og overfemi - de som misliker henne liker damer med mer liv og trøkk. Utseende har ikke noe med dette å gjøre. Hvorfor skal en person med vakkert utseende komme unna med selvopptatthet i større grad enn personer med stygt utseende? Selvopptatthet er ikke vakkert.

Jeg synes synd på Dorthe. Hun er et objekt, og jeg tror ikke hun helt vet det eller forstår rekkevidden av det, selv om hun utnytter det. Hva skjer med psyken hennes den dagen hun ikke kan utnytte det lenger, og slemme mennesker sitter og skoggerler av at hun ser patetisk ut? Hva skjer den dagen hun ikke er et sexobjekt lenger? Det er ikke mange årene til. Hun får ikke min respekt. Jeg mener kvinner som henne er med på å sette kvinner i bås. Som litt dummere nek man kan ha der for mannens nytelse. Dorthe er behagelig for mannen, men gir ingenting til verden. Jeg synes det er trist.

(Om Dorthe skulle lese dette - unnskyld om du føler deg såret! Jeg skulle bare ønske at du våget å gi av deg selv og ikke bare av kroppen din.)
Anonym
20:02 11.05.2008
Enig i at hun fremstiller seg selv som spette dum!! Hun er jo så tilgjort som du kan få det, herregud det er da ingen normale mennesker som SNAKKER slik til vanlig.. Et under at hun faktisk har beholdt en programlederstilling så lenge, men det er jo i grunn bare en bekreftelse på programmets profil..
Anonym
20:03 11.05.2008
Og det skal sies at mannen min ikke tåler det mennesket, han synes hun er til å irritere seg grønn av, så han stikker når jeg ser programmet hennes for å få med meg litt glamour og slarv;)
Anonym
20:43 11.05.2008
sier jo litt om dere da som gidder å slenge drit om dama på nettet! vi er alle forkskjellige, bare fordi dere kjerringer ikke liker hun og samboern deres osv osv, så betyr ikke det at det er hun det er noe galt med! om dere syns hun er stygg,operert eller viser seg formye frem, hva såååå???????????????????????????????????
Anonym
20:46 11.05.2008
Hun er PEN!
Og jeg er ikke misunnelig. Unner henne suksess.
Hun er flott, og gjør jobben sin.
Anonym
21:43 11.05.2008
Enig at hun er en pen dame men hun er så utrolig uekte og selvopptatt. I programmet " God kveld Norge" ser vi mest av henne enn andre kjendiser. Til og med når hun intervjuer kjendiser så filmer kamera mer henne enn den som skal filmes, som er meget uvanlig i andre program. Programmet burde hete " God kveld, Dorthe", for det handler mest om henne.
Anonym
21:38 11.05.2008
Eeeehh.. var jeg som var anonym før deg. Legg merke til en ting: jeg nevnte ikke utseendet hennes med et ord, overhodet ikke relevant for meg. Det er fremtoningen henne sjeg ikke tåler.. HUn virker påtatt, unaturlig og falsk i måten hun snakker på. slikt fikser jg ik. sef er hun pen, har jeg da ikke nekta på. men måten hun er på er dønn irriterende!!!!!!!!!!!
Anonym
22:10 11.05.2008
Hu er så jævlig oppbrukt den dama..håpe rhu finner seg noe annet å gjøre,hu ødlegger dagen min når hu dukker opp på skjermen!!
Anonym
00:24 12.05.2008
Gud så patetiske dere er! Slutt å vær så sjalu!
Anonym
01:12 12.05.2008
Så i din verden er man sjalu på alle man ikke liker? Det også en teori.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------