GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
bleking av tenner?
23:28 10.05.2008
Noen her som bleker tenna før den store dagen da?
Anonym
Sv: bleking av tenner?
01:30 11.05.2008
Nope, helt klart ikke. Jeg har ikke planer om å gå på bryllupsdagen med ekstrem ising i tennene (som er den herlig bivirkningen av dette), det får da være måte på...!
Anonym
10:25 11.05.2008
jeg var hos tannlegen min sist uke for å ta avtrykk til skinner både oppe og nede :)
skal tilbake neste uke for få skinnene og blekemiddel.....og jeg skal spørre tannlegen min om det er tilfelle at det er ekstrem ising i tennene etter dette?! for det tror jeg neppe det er blekingen kan vare i 2-3 år og ingen kan ha ising i tennene så lenge da!
og hvordan vet du at det er ekstrem ising i tennene da? hvor har de tatt bleking osv??
s@nder & Linnea
14:14 11.05.2008
der Er en vanlig bivirkning ja!
men kan gå over etter fluorskyll.
Jeg hadde ikke gjort det i hvertfall.
Anonym
17:01 11.05.2008
jeg skal til tannlegen til tirdag. har allerede tatt avstøping av tennene. tar bare opp jeg da.

gleder meg til resultatet. har mange venninner som har gjort det. de er kjempe fornøyde. =)

ikke vær så negative da folkens =)
KR0705
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------