GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

Noen som kan hjelpe meg?
00:02 11.05.2008
Jeg sliter litt med og bestemme meg for og gå fra han eller bli hos han.
Jeg føler ikke så mye for han lenger, mer vennskap. Er utrulig glad i han, god kontakt med familien hans. Men noe holder meg tilbake.. Han er flink med gutten vår på 7 mnd, men ikke så flink med og hjelpe meg med husarbeid og han gir sønnen vår alltid til meg fordi han skal sitte på data eller se tv... Og er alltid jeg som legger han. Vi passer utrulig godt i lag, men jeg føler meg litt deprimert av forholdet. Og jeg vil ikke ha sex lenger.... orker ikke tanken. Bryllups datoen er 11 juli 2009, men er så sinnsyk usikker.. Kan ligge og gråte meg til søvne av og til av tanken på at jeg skal ver så usikker.. føler jeg har lyst og få meg en ny mann, og har en gammel flamme jeg ikke helt har glemt... han har selv en datter. Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.. Hva kommer til og skje om jeg går fra han? hvordan vil jeg klare meg? Hva skjer? alt for mange tanker.. jeg elsker jo han, men ikke på samme måte lenger. Jeg er ikke mer enn 18 år, han er 26 år.. men vi deler alt, har samme interesser.. men hva har skjedd med forholdet?

Jeg håper noen vil dele sine råd med meg..

Ulykkelig mor...
Anonym
Sv: Noen som kan hjelpe meg?
00:08 11.05.2008
Og ja, han er så snill mot meg.. ingen har vert så snill med meg før..
Anonym
Sv: Noen som kan hjelpe meg?
14:32 11.05.2008
Jeg vet ikke hva som er det rette å gjøre for deg.. MEN gresset er ikke grønnere på den andre siden!!!

Lykke til!! :-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------