Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Livet er hæææærlig.
07:42 11.05.2008
Sitter her og nyter at jeg i går fikk kjøpt meg bikini, er kommet ned i vekt etter fødsel og veier faktisk at par kilo mindre enn før så i år er det ingenting å kle inne i svære telt. Har sinnsykt flott vær her på sørlandet så her nytes livet til fulle med grilling og rødvinskvelder med husbonden. Lilletulla sover hele natta uten så mye som et knyst og er blid som ei sol hele dagen, kan livet bli stort bedre?
Høres fantastisk hærlig ut!! ;)
Ingenting som er bedre!
Jeg sitter her da, med enorm kvalme, liten/ingen matlyst og en sløvhet og trøtthet jeg føler man skal lete lenge etter.. Men det er jo normalt!;)
Gleder meg bare til jeg er ferdig gått 1 trimester så de verste sympt. kan gi seg;) Da skal jeg nyte svangerskapet og sommeren til det fulle!!;)
Selv om jeg må holde meg uten rødvins kvelder, men det har jeg virkelig god tid til å ta igjen, så ingen fare!;)
Ønsker deg en fantastisk sommer, nyt finværet! Her på vestlandet er det nydelig også, blitt bortskjemte med 21 grader hver dag, og i dag er det like flott ute!;)
Var høygravid i fjor sommer, derfor bruken av det jeg kaller telt. Har aldri vært i nærheten av feit så når man mister et par kilo og er slank i utgangspuntet merkes det, men der har nok ikke skrika særlig erfaring virker det som.
Mitt gode sommerhumør klarer du nok ikke spolere så god sommer til dere alle og lykke til med fødsler og småbarnstid.
Knøtta trodde den skulle provosere noen med det 'hærlige' livet sitt, men endte opp med å forherlige vektkurven sin i stedet. Jeg tipper de ville blitt mer provosert på skravle.
Du skjønte ikke poenget, ser jeg. (What a shock!)
Uansett hvor slank du er, så er det mer enn "et par kilo" mellom 'teltmat' og 'sylfide'.
Anbefaler deg å bruke litt mer av den lille konsentrasjonen din på å både lese og forstå innleggene du staver deg gjennom, i stedet for å kaste bort hjernekapasitet på å produsere snodige og grunnløse teorier om meg.
Joda. Jeg skjønner at du som gravid måtte gå med telt, og at du nå atter igjen er sylfide, mens du fortsatt hardnakket påstår at differansen mellom disse to tilstandene utgjør "et par kilo". Knegg. Men hvis det gir deg glede å pynte litt på det hele, så vær så god. Det er ok underholdning.
Godt å se at det er noen som har forstått innlegget mitt, er langt mellom fornuftige svarere her så takk til dere som tar dere tid til å lese hele innlegget før dere går til frontalangrep :)