Jeg spår etterhvert...blir så fort ør i hue om dagen for er visst gravid..hehe... det er så nytt og spennende så vet ikke hvordan jeg skal reagere..hehe...
men dere som legger dere ut som anonyme hver så vennlig å legg til navnet deres :)
Jeg er 7+3
født 27 12 85
Har jeg tvillinger i magen?
Skal på kontroll UL om 2 uker for å finne ut av det. De så nemmelig noe som kunne ligne en ekstra plommesekk. Men kan være at den har stoppet å vokse eller ikke vokser like fort som den andre.
Hei å gratulerer med spira. Du er så heldig:) Jeg spør idag å jeg,kanskje du får noe mer konkret om meg. Er jeg gravid og kjønn? jeg 020172, han 270673. klem
Får du opp når jeg evt vil teste pos?
åj, her er det mye frustrasjon... mye krangling om jeg har rett...
om dere blir sammen igjen er jeg veldig usikker på altså.... men kan se ut som dere hadde hatt godt av å prate sammen å rydde opp i misforståelser kanskje??
Hei! Gratulerer så mye med graviditeten!
Kan du spå meg?
Er født 16.09.82 og han 18.09.76.
Vil jeg snart bli gravid? går det bra evt neste gang?
Hadde en ma i April...
Mvh Aina
Anonym
Sv: Trur vi lager en liste her jeg =)
14:45 11.05.2008
Aina
får desverre frem at det vil ta tid før du blir gravid igjen...kanskje til høstn, nermere vintern kanskje...får håpe jeg tar feil her da... :)
neste gang trur jeg det går bra ja...
bare slapp av og ikke bekymre deg...det vet jeg ikke er noe lett men...
jeg er veldig usikker på om du er gravid eller ikke og om du kan teste pos,....det bare dukker opp ordet : gutt i hue mitt...så kan hende du er da og at det er gutt..
håper inderlig det da..du trodde kanskje det hadde klaffet da du så på meg sist. Men er kanskje for tidlig å få opp noe når el var tors el fredag.? Kanskje jeg kan spørre deg når det er gått noen dager?
Hei.
Gratulerer så masse med graviditeten:-) Lurer sååå på hvor mange barn jeg vil få tilsammen?? Kjønn?? og når jeg blir gravid neste gang , vist jeg blir det da:-)
Hei.
Lyst å spå meg?
Ser du noen graviditet på oss snart? Har også lyst å kjøpe en hund, blir det hund på oss til høsten eller må vi vente på bedre økonomi?
Ser du evt andre ting?
Tusen takk for svar:)
hei=) gratulerer såååå mye med graviditeten jeg misunner deg så masse at det nesten gjør vondt hehe=)
jeg har prøvd siden november jeg, men det kommer nok snart=)
jeg er skytten og født 25.11.87
sambo født 09.05.87
vi lurer på når jeg blir gravid?? hvor mange barn kommer vi til å få?
heihei!:)
vil først få sagt gratulerer!!:)kjempemorrro:)
å så lurte jeg på om du kunne se når lilletulla kommer? har termin 6.aug! å lurer på om forholdet til barnefaren varer? noen gifteplaner i nær fremtid?
meg 130786
å han 040285
tusen takk!:)
stiller meg i kø:)
så artig at du er gravid !!!:)) gratulerer masse, hvor langt på vei?
kan du se på meg når du orker?
er jeg blitt gravid denne pp?
011083
klem:)
når føder jeg?
gutt eller jente?
lang,tung, lett, kort, vanlig åssen blir fødselen kan jeg vell heller si =P ? hvor lang sånn ca og hvordan vil jeg oppleve den f.eks veldig vond eller helt greit osv.
når flytter vi inn i huset?
og hva kommer jeg til å drive med etter mamma permisjonen ?
Vil bare høre om dere får opp gutt eller jente og om det er en eller to. ;)
glemte: født 110981. Har fra før en jente født: 100805.
Og når jeg er i gang: Kommer jeg til å få flere barn etter dette?
Og holder på å selge hus: Når vil salget skje?
Hei jeg er en jente på 23 og vi prøver å bli gravid med vårt andre barn.
Jeg ble utrolig lett gravid første gangen og håper på det denne gangen åsså :)
Jeg er født 02.02.85, min samboer 03.07.83
Er jeg allerede gravid kanskje? :) Kjønn? :) Slipper jeg keisersnitt denne gangen? Kan du se det? :)
Er så fint at det finnes folk som sitter med slike evner og er villig til å hjelpe :D